Jednorazowe

Na bieżąco śledzimy wydarzenia z różnych dziedzin życia publicznego. Analizujemy najbardziej topowe tematy medialne i przygotowujemy analizy, stanowiące ciekawy kontent dla mediów.

Pliki do pobrania

Pliki do pobrania

Cykliczne

Top Marka

Unikatowe na polskim rynku badanie aktywności medialnej marek przygotowywane przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wspólnie z miesięcznikiem „Press”. Celem badania jest zidentyfikowanie najczęściej przywoływanych w prasie brandów oraz wskazanie, co było przyczyną zainteresowania dziennikarzy i jakie czynniki miały wpływ na zmiany wizerunku marki. W analizie publikacji z ponad 1100 tytułów prasowych co roku wyłanianych jest po 5 najpopularniejszych brandów z najbardziej medialnych branż. W badaniu określane są następujące wskaźniki: liczba publikacji, wydźwięk informacji, rozkład materiałów w czasie i ekwiwalent reklamowy. Dodatkowo wyniki porównania marek prezentowane są na mapach benchmarkingowych. 

Metodologia
W pierwszym etapie badania wyłaniane są branże, o których w analizowanym okresie pisano w prasie najczęściej. Otrzymane w ten sposób branże szeregowane są wg liczby publikacji. Drugim krokiem jest wyłonienie w każdej z branż pięciu najczęściej wymienianych marek. Następnie określany jest wydźwięk materiałów.
Metoda: ilościowa i jakościowa analiza danych
Materiał badawczy: publikacje z monitoringu 1100 tytułów prasowych
Częstotliwość: badanie roczne
Zakres czasowy: 1 lipca – 30 czerwca
Zasięg mediów: ogólnopolskie i regionalne
Analizowane słowa kluczowe: nazwy marek we wszystkich przypadkach deklinacyjnych


Badanie prowadzone jest od 2008 roku.

Archiwalne

Zakończone cykle raportów medialnych.

Pliki do pobrania

Pliki do pobrania

Miasta w serialach Prezydenci miast wojewódzkich Okładki pism kobiecych Analiza okładek tygodników opinii Analiza serwisów informacyjnych Celebryci w mediach Coolturalne miasta Stolice Regionów 2008 Wybory prezydenckie Polska Piłka Wskaźnik medialności recesji

Pliki do pobrania