PRZEGLĄDY MEDIÓW

STRONA GŁÓWNA >> OFERTA >> PRZEGLĄDY MEDIÓW

Jeśli kładziesz nacisk na komunikację w mediach tradycyjnych, cenisz doradztwo, a uruchamianie i edycję projektów chcesz powierzyć profesjonalistom, skorzystaj z usługi „Zlecam Monitoring”.

Jeśli skupiasz się na komunikacji online, cenisz niezależność i możliwość decydowania o kształcie zlecenia – usługa „Monitoruję Samodzielnie” jest właśnie dla Ciebie!

Niezależnie, którą opcję wybierzesz, wszystkie informacje z przeglądu mediów otrzymasz w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji Inforia

Poznaj opinie na temat Twojej marki, branży i konkurencji oraz szybko docieraj do miejsc, gdzie toczą się dyskusje.

Odkryj potencjał autorskich przeglądów mediów i skorzystaj z monitoringu prowadzonego na bazie największej liczby źródeł polskich i zagranicznych zawsze, gdy:

  • Tworzysz strategię
  • Weryfikujesz działania komunikacyjne
  • Reagujesz w sytuacjach kryzysowych
  • Zabiegasz o ambasadorów marki
  • Generujesz leady
  • Podejmujesz decyzje biznesowe

Przeczytaj także informacje na temat badania marki.

ICC_Monitoring-internetu_REB22010112022_KW80px
Monitoring internetu
Bądź tam, gdzie Twoi klienci, sprawdzaj ich opinie, oceniaj skuteczność działań reklamowych i wizerunkowych, analizuj dane i reaguj w ponad 850 tys. serwisach i portalach.
ICC_REB22_Monitoring-social-media_01112022_KW80px
Monitoring social mediów
Chroń wizerunek marki – błyskawicznie reaguj w przypadku sytuacji kryzysowych oraz buduj zaangażowaną społeczność, korzystając z 5 mln źródeł social mediów w poszukiwaniu polskojęzycznych wpisów, komentarzy i opinii.
ICC_REB22_Monitoring-Prasy_01112022_KW80px
Monitoring prasy
Analizuj na bieżąco publikacje z ponad 1100 polskich tytułów prasowych – regionalnych, branżowych i specjalistycznych: dzienników, tygodników i miesięczników, a także ze światowego zasobu informacji.
ICC_REB22_Monitoring-radia_01112022_KW80px
Monitoring radia
Wsłuchaj się w informacje radiowe z konkretnych programów lub bloków tematycznych z kilkudziesięciu pasm ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych, a także ze źródeł zagranicznych.
ICC_REB22_Monitoring-Telewizcji_01112022_KW80px
Monitoring telewizji
Kontroluj wizerunek marki i sprawdzaj, w jakim kontekście się pojawiła w mediach o największym zasięgu i dotarciu do odbiorców informacji.
ICC_REB22_Monitoring-Zagraniczny_01112022_KW80px
Monitoring zagraniczny
Sprawdź, jak scentralizowany monitoring mediów rozwiązuje problemy międzynarodowych zespołów i pomaga im w osiąganiu celów niezależnie od rynku, na którym działają.
Zobacz także
ICC_Inforia_REB22010112022_KW80px
Aplikacja
Inforia
Zarządzaj informacją, oceniaj efekty działań komunikacyjnych, wysyłaj newslettery i generuj raporty medialne
ICC_Newslettery-medialne_REB22010112022_KW80px
Newslettery
medialne
Sprawdź rozwiązania, które stanowią niezastąpione źródło wiedzy dla specjalistów z wielu dziedzin
ICC_Raporty-medialne_REB22010112022_KW80px
Raporty
medialne
Mierz efekty kampanii, badaj realizację strategii, wykorzystuj wnioski i rekomendacje analityczne
ICC_Audyty-medialne_REB22010112022_KW80px
Audyty
medialne
Znajdź wśród wielu rozproszonych  informacji te właściwe i wartościowe dla Twojej marki
ICC_Archiwum-medialne_REB22010112022_KW80px
Archiwum
medialne
Korzystaj z największych zasobów informacji z mediów, gromadzonych od ponad 50 lat
ICC_Baza-mediow_REB22010112022_KW80px
Baza
mediów
Prowadź efektywną komunikację, buduj relacje z dziennikarzami i docieraj do określonych odbiorców