Media o szczepieniach. Pfizer/BioNTech oraz AstraZeneca najpopularniejsze
Szczepionka, najskuteczniejsze oręże do walki z epidemią koronawirusa, od roku pozostaje w kręgu najczęściej poruszanych tematów w mediach. Nadzieje związane…
Zobacz więcej
Monitoring mediów w służbie influencerom
W dosłownym tłumaczeniu „influencer” to osoba wpływowa. Przez wielu ekspertów i analityków rynku, influencer przedstawiany jest jako zawód przyszłości. Zarówno…
Zobacz więcej
Czy wiesz… co to jest wydźwięk informacji?
Na przestrzeni ostatnich lat diametralnie zmieniło się podejście do public relations. Dla specjalistów z tej branży nadal duże znaczenie ma…
Zobacz więcej
Jak znaleźć nisze komunikacyjne?
Nisza komunikacyjna to obszar medialny, w którym informacje na temat zarządzanej marki nie występują wcale lub pojawiają się rzadziej w…
Zobacz więcej
Ilość nie równa się jakość – jak poprawnie mierzyć efektywność
Aby w pełni wykorzystać potencjał raportów medialnych, konieczna jest pewna wiedza na temat prezentowanych wskaźników i tego, jak czytać poszczególne…
Zobacz więcej