Blog
STRONA GŁÓWNA >> BLOG >> Co możesz sprawdzić przez bezpłatny test?

Co możesz sprawdzić przez bezpłatny test?

Przetestowanie usług monitoringu mediów to najlepsza metoda na przekonanie się, jak ważny jest wygodny i błyskawiczny dostęp do bieżących informacji np. o marce, firmie, konkurencji lub wydarzeniu. Większość osób, które skorzystały już z naszych rozwiązań, ma problem, by docenić inne oferty dostępne na rynku.

Jak to zrobić?

Krok 1
Określ słowa i zwroty, jakie są dla Ciebie kluczowe w codziennej pracy: nazwa Twojej firmy, podmiotów konkurencyjnych, brandu, wydarzenia czy nazwiska. Nasi Klienci w znakomity sposób odnajdują nisze biznesowe, monitorując słowa i zwroty świadczące o pojawieniu się na rynku konkretnej potrzeby. Monitoring doskonale sprawdza się w takiej roli.

Krok 2
Zastanów się, jakimi mediami jesteś zainteresowany: prasą, Internetemsocial media? A może nazwa Twojej firmy często przewija się w RTV?

Krok 3
Wyślij formularz z zapytaniem Bezpłatna wycena. Mailowo lub telefonicznie skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel handlowy, który pomoże w dobraniu odpowiednich słów i zwrotów, zleci uruchomienie przeglądu mediów. Jeżeli sobie życzysz, możesz otrzymywać również cykliczne powiadomienie mailowe – media express.

Przeglądy mediów są udostępniane na portalu Inforia – najbardziej profesjonalnym narzędziu tego typu dostępnym na polskim rynku.

Trzy kroki, aby oszczędzić  czas i mieć pełny obraz rynku.  A wszystko to w formie pozwalającej na sprawną i efektywną pracę. Zapoznaj się szczegółowo z naszymi możliwościami i…

Zamów bezpłatną wycenę.

PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ
Podobne wpisy
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 30.07.2021
Monitoring mediów – dlaczego warto z niego korzystać?
Niepewność jutra, która towarzyszy nam od ponad 1,5  roku w związku z pandemią koronawirusa, wymusiła konieczność nieustannych, nierzadko ekspresowych zmian…
Zobacz więcej
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 26.03.2021
Czy analizowanie konkurencji jest złe?
Analiza konkurencji jest jednym ze sposobów osiągnięcia wysokiej pozycji w branży i jedną z najbardziej znaczących strategii marketingowej marki. Dzięki badaniu działań konkurencji możliwe jest rozpoznanie…
Zobacz więcej
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 12.03.2021
Sytuacja biznesowa w obliczu pandemii. Jak odnaleźć się w czasach kryzysu?
Znaleźliśmy się w sytuacji, w której na pierwszy rzut oka trudno szukać pozytywów. Nastąpił kryzys w wielu branżach, nieprzygotowanych na…
Zobacz więcej
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 16.07.2021
Media o szczepieniach. Johnson&Johnson czarnym koniem szczepień?
W II kwartale br. ponad dwukrotnie częściej niż w poprzednim informowano w mediach o szczepionce Janssen Pharmaceutica/Johnson&Johnson – było to…
Zobacz więcej
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 09.04.2021
Media o szczepieniach. Pfizer/BioNTech oraz AstraZeneca najpopularniejsze
Szczepionka, najskuteczniejsze oręże do walki z epidemią koronawirusa, od roku pozostaje w kręgu najczęściej poruszanych tematów w mediach. Nadzieje związane…
Zobacz więcej
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 01.01.2021
Czy ekwiwalent reklamowy to wartość komunikacji?
Wiele osób rozpoczynających przygodę z public relations nie do końca poprawnie korzysta ze wskaźnika ekwiwalentu reklamowego. Brak zrozumienia specyfiki AVE…
Zobacz więcej
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 15.01.2021
Ilość nie równa się jakość – jak poprawnie mierzyć efektywność
Aby w pełni wykorzystać potencjał raportów medialnych, konieczna jest pewna wiedza na temat prezentowanych wskaźników i tego, jak czytać poszczególne…
Zobacz więcej
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 29.01.2021
Jak znaleźć nisze komunikacyjne?
Nisza komunikacyjna to obszar medialny, w którym informacje na temat zarządzanej marki nie występują wcale lub pojawiają się rzadziej w…
Zobacz więcej
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów / 12.02.2021
Czy wiesz… co to jest wydźwięk informacji?
Na przestrzeni ostatnich lat diametralnie zmieniło się podejście do public relations. Dla specjalistów z tej branży nadal duże znaczenie ma…
Zobacz więcej