BĄDŹ TAM, GDZIE TWOI KLIENCI
Czy wiesz, że ponad 80% konsumentów przed nabyciem produktu lub usługi korzysta z opinii innych osób, a po dokonaniu wyboru, nadal szuka informacji o przedmiocie zakupu? Trafiaj do nich ze swoją ofertą za pomocą monitoringu internetu!
- Sprawdzaj wypowiedzi, interakcje i nastawienie internautów – reaguj błyskawicznie na ich potrzeby oraz oczekiwania
- Oceniaj skuteczność swoich działań, badając ich wpływ na zachowania odbiorców
- Znajdź liderów opinii i dotrzyj dzięki nim do nowych klientów
PRACUJ W KOMFORTOWYCH WARUNKACH
Analitycy mediów dopasują monitoring optymalnie do Twoich potrzeb i specyfiki branży, korzystając z ponad 850 tys. dostępnych portali oraz najbardziej opiniotwórczych serwisów.
Pamiętaj także o możliwości pozyskania informacji z ponad 5 mln źródeł social media, w tym blogów i forów.
Wyniki otrzymasz w aplikacji Inforia, gdzie możesz wygodnie mierzyć efekty swoich działań, porównywać się z konkurencją, generować newslettery, zestawienia i raporty.
Zobacz także