Przetestowanie usług monitoringu mediów to najlepsza metoda na przekonanie się, jak ważny jest wygodny i błyskawiczny dostęp do bieżących informacji np. o marce, firmie, konkurencji lub wydarzeniu. Większość osób, które skorzystały już z naszych rozwiązań, ma problem, by docenić inne oferty dostępne na rynku.
Krok 1
Określ słowa i zwroty, jakie są dla Ciebie kluczowe w codziennej pracy: nazwa Twojej firmy, podmiotów konkurencyjnych, brandu, wydarzenia czy nazwiska. Nasi Klienci w znakomity sposób odnajdują nisze biznesowe, monitorując słowa i zwroty świadczące o pojawieniu się na rynku konkretnej potrzeby. Monitoring doskonale sprawdza się w takiej roli.
Krok 2
Zastanów się, jakimi mediami jesteś zainteresowany: prasą, Internetem, social media? A może nazwa Twojej firmy często przewija się w RTV?
Krok 3
Wyślij formularz z zapytaniem Bezpłatna wycena. Mailowo lub telefonicznie skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel handlowy, który pomoże w dobraniu odpowiednich słów i zwrotów, zleci uruchomienie przeglądu mediów. Jeżeli sobie życzysz, możesz otrzymywać również cykliczne powiadomienie mailowe – media express.
Przeglądy mediów są udostępniane na portalu Inforia – najbardziej profesjonalnym narzędziu tego typu dostępnym na polskim rynku.
Trzy kroki, aby oszczędzić czas i mieć pełny obraz rynku. A wszystko to w formie pozwalającej na sprawną i efektywną pracę. Zapoznaj się szczegółowo z naszymi możliwościami i…
Zamów bezpłatną wycenę.