Blog
STRONA GŁÓWNA >> BLOG >> Monitoring mediów >> Co możesz sprawdzić przez bezpłatny test?

Co możesz sprawdzić przez bezpłatny test?

Przetestowanie usług monitoringu mediów to najlepsza metoda na przekonanie się, jak ważny jest wygodny i błyskawiczny dostęp do bieżących informacji np. o marce, firmie, konkurencji lub wydarzeniu. Większość osób, które skorzystały już z naszych rozwiązań, ma problem, by docenić inne oferty dostępne na rynku.

Jak to zrobić?

Krok 1
Określ słowa i zwroty, jakie są dla Ciebie kluczowe w codziennej pracy: nazwa Twojej firmy, podmiotów konkurencyjnych, brandu, wydarzenia czy nazwiska. Nasi Klienci w znakomity sposób odnajdują nisze biznesowe, monitorując słowa i zwroty świadczące o pojawieniu się na rynku konkretnej potrzeby. Monitoring doskonale sprawdza się w takiej roli.

Krok 2
Zastanów się, jakimi mediami jesteś zainteresowany: prasą, Internetemsocial media? A może nazwa Twojej firmy często przewija się w RTV?

Krok 3
Wyślij formularz z zapytaniem Bezpłatna wycena. Mailowo lub telefonicznie skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel handlowy, który pomoże w dobraniu odpowiednich słów i zwrotów, zleci uruchomienie przeglądu mediów. Jeżeli sobie życzysz, możesz otrzymywać również cykliczne powiadomienie mailowe – media express.

Przeglądy mediów są udostępniane na portalu Inforia – najbardziej profesjonalnym narzędziu tego typu dostępnym na polskim rynku.

Trzy kroki, aby oszczędzić  czas i mieć pełny obraz rynku.  A wszystko to w formie pozwalającej na sprawną i efektywną pracę. Zapoznaj się szczegółowo z naszymi możliwościami i…

Zamów bezpłatną wycenę.

REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ
Podobne wpisy
PSMM Monitoring & More / 04.10.2023
Z ery dziennikarza w erę anonimowych twórców. Tak zmieniał się monitoring internetu
We wrześniu wyszukiwarka Google obchodziła swoje 25. urodziny. Kiedy ćwierć wieku temu użytkownicy stawiali swoje pierwsze kroki w sieci, pojawiła się potrzeba kontrolowania wzmianek o markach również w internecie. O tym, czy i jak monitoring mediów zmienił się na przestrzeni lat, opowiada Przemysław Palacz – członek zarządu w PSMM Monitoring & More.
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 15.11.2022
Jak wykorzystać Business Insights do podejmowania decyzji w Twojej firmie?
„I co dalej” to 3 słowa wypowiadane przez właścicieli firm, gdy czują, że dotarli już do ściany. Albo gdy wydaje…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 18.05.2022
Jak wykorzystać monitoring mediów przy pisaniu prac naukowych?
Pisanie prac naukowych przy wykorzystaniu monitoringu mediów to genialny sposób na oszczędność czasu, omijanie rozproszonych informacji i wykorzystanie rzetelnych źródeł…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 18.03.2022
5 sposobów na skuteczny marketing salonu fryzjerskiego
Sposobów na marketing salonu fryzjerskiego jest dużo. Jako właściciel pewnie znasz kilka z nich. Tylko pytanie brzmi, czy to są…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 05.12.2021
Skuteczny marketing restauracji z monitoringiem mediów
Na rynku gastronomicznym konkurencja jest ogromna. Zanim marka zbuduje zaufanie, dzięki któremu będzie dla klientów restauracją pierwszego wyboru, najpierw musi zostać…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 19.12.2021
Jak wyprzedzić konkurencję?
Niemal każda marka ma ambicje, aby zostać liderem w swojej branży. Jak to zrobić? Jakie narzędzia i działania są niezbędne,…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 30.07.2021
Monitoring mediów – dlaczego warto z niego korzystać?
Niepewność jutra, która towarzyszy nam od ponad 1,5  roku w związku z pandemią koronawirusa, wymusiła konieczność nieustannych, nierzadko ekspresowych zmian…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 26.03.2021
Czy analizowanie konkurencji jest złe?
Analiza konkurencji jest jednym ze sposobów osiągnięcia wysokiej pozycji w branży i jedną z najbardziej znaczących strategii marketingowej marki. Dzięki badaniu działań konkurencji możliwe jest rozpoznanie…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 12.03.2021
Sytuacja biznesowa w obliczu pandemii. Jak odnaleźć się w czasach kryzysu?
Znaleźliśmy się w sytuacji, w której na pierwszy rzut oka trudno szukać pozytywów. Nastąpił kryzys w wielu branżach, nieprzygotowanych na…
Zobacz więcej