W świecie, w którym konsumenci codziennie podejmują decyzje zakupowe pod wpływem emocji, zaufania i rozpoznawalności, marka stała się jednym z najważniejszych sprzymierzeńców działów sprzedaży. Jak ją wykorzystać, by realnie zwiększyć wyniki? Odpowiedź znajdziesz podczas Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 8 października 2025 roku.
W tym roku wydarzenie organizowane pod hasłem „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy” skupi się na tym, jak łączyć działania wizerunkowe z celami sprzedażowymi. W programie m.in.:
Wystąpią uznani eksperci, m.in. dr Jacek Kotarbiński, Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Łukasz Kosuniak, Marek Myślicki czy Maja Musznicka-Janiec – praktycy, którzy doskonale rozumieją, jak komunikacja i media wpływają na decyzje zakupowe klientów.
Podczas Kongresu Wiedzy PRoto zmierzą się oni z najważniejszymi pytaniami, które stawia przed firmami współczesny rynek m.in.:
🎟 W programie tej konferencji marketingowej odbędą się również warsztaty – m.in. z analityki danych mediowych i AI – liczba miejsc ograniczona!
👉 Dla kogo?
Kongres adresowany jest do osób odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing, komunikację i budowanie relacji z klientami m.in. specjalistów i managerów ds. sprzedaży, dyrektorów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, menedżerów ds. kluczowych klientów.
Dlaczego warto?
✅ Dowiesz się, jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych dzięki silnej obecności marki
✅ Poznasz narzędzia i strategie, które realnie konwertują uwagę w decyzję zakupową
✅ Wzmocnisz swoją pozycję w firmie, budując kompetencje na styku sprzedaży i komunikacji
✅ Otrzymasz certyfikat uczestnictwa – potwierdzający zdobycie praktycznej wiedzy
Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak Twoja marka może lepiej wspierać sprzedaż!
👉 Szczegółowe informacje oraz bilety są dostępne na stronie https://kongreswiedzy.proto.pl/
Partnerami kongresu są: Instytut Monitorowania Mediów, CONREGO, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations, IAB Polska, Polska Organizacja Reklamodawców, Superbrands, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
Patroni medialni: „Press”, „My Company Polska”, „Online Marketing”, „Social Media Manager”, „Nowa Sprzedaż”, „PR Manager”, Mediarun.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.