Blog
STRONA GŁÓWNA >> BLOG >> Trendy w sieci >> Jak skuteczniej sprzedawać dzięki sile marki? Kongres Wiedzy PRoto już 8 października
II Kongres Wiedzy PRoto

Jak skuteczniej sprzedawać dzięki sile marki? Kongres Wiedzy PRoto już 8 października

W świecie, w którym konsumenci codziennie podejmują decyzje zakupowe pod wpływem emocji, zaufania i rozpoznawalności, marka stała się jednym z najważniejszych sprzymierzeńców działów sprzedaży. Jak ją wykorzystać, by realnie zwiększyć wyniki? Odpowiedź znajdziesz podczas Kongresu Wiedzy PRoto, który odbędzie się 8 października 2025 roku.

W tym roku wydarzenie organizowane pod hasłem „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy” skupi się na tym, jak łączyć działania wizerunkowe z celami sprzedażowymi. W programie m.in.:

  • Panel: Marka jako siła napędowa sprzedaży – jak strategicznie łączyć wizerunek z wynikami biznesowymi?
  • Nowe zasady wygrywania w erze przesyconego rynku – dlaczego „dobra marka” już nie wystarcza?
  • Budowanie zasięgu, widoczności i wpływu – miks medialny w praktyce
  • Jak chronić reputację? Prawo do wizerunku i bezpieczeństwo komunikacji
  • Trendy i narzędzia przyszłości w sprzedaży i marketingu – z perspektywy AI i danych

Wystąpią uznani eksperci, m.in. dr Jacek Kotarbiński, Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Łukasz Kosuniak, Marek Myślicki czy Maja Musznicka-Janiec – praktycy, którzy doskonale rozumieją, jak komunikacja i media wpływają na decyzje zakupowe klientów.

Podczas Kongresu Wiedzy PRoto zmierzą się oni z najważniejszymi pytaniami, które stawia przed firmami współczesny rynek m.in.:

  • Jak zbudować autentyczny wizerunek marki w świecie przeładowanym komunikatami?
  • W jaki sposób działania wizerunkowe mogą bezpośrednio wspierać sprzedaż?
  • Jak skutecznie komunikować się z odbiorcami w erze dezinformacji i kryzysów zaufania?
  • Jakie narzędzia i dane wykorzystać, by mierzyć efektywność kampanii marketingowych?
  • Co zrobić, by wyróżnić markę w zatłoczonym cyfrowym ekosystemie?

🎟 W programie tej konferencji marketingowej odbędą się również warsztaty – m.in. z analityki danych mediowych i AI – liczba miejsc ograniczona!

II Kongres Wiedzy PRoto

👉 Dla kogo?

Kongres adresowany jest do osób odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing, komunikację i budowanie relacji z klientami m.in. specjalistów i  managerów ds. sprzedaży, dyrektorów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, menedżerów ds. kluczowych klientów.

 

 Dlaczego warto?

✅ Dowiesz się, jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych dzięki silnej obecności marki

✅ Poznasz narzędzia i strategie, które realnie konwertują uwagę w decyzję zakupową

✅ Wzmocnisz swoją pozycję w firmie, budując kompetencje na styku sprzedaży i komunikacji

✅ Otrzymasz certyfikat uczestnictwa – potwierdzający zdobycie praktycznej wiedzy

 

Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak Twoja marka może lepiej wspierać sprzedaż!

👉 Szczegółowe informacje oraz bilety są dostępne na stronie https://kongreswiedzy.proto.pl/

 

Partnerami kongresu są: Instytut Monitorowania Mediów, CONREGO, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations, IAB Polska, Polska Organizacja Reklamodawców, Superbrands, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.

Patroni medialni: „Press”, „My Company Polska”, „Online Marketing”, „Social Media Manager”, „Nowa Sprzedaż”, „PR Manager”, Mediarun.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ
Podobne wpisy
PSMM Monitoring & More / 15.11.2022
Jak wykorzystać Business Insights do podejmowania decyzji w Twojej firmie?
„I co dalej” to 3 słowa wypowiadane przez właścicieli firm, gdy czują, że dotarli już do ściany. Albo gdy wydaje…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 09.09.2022
ESG: 3 litery, które mogą zadecydować o przyszłości Twojej firmy
ESG to element, na który inwestorzy i Twoi klienci będą coraz częściej zwracać uwagę. Dbając o ESG, staniesz się atrakcyjny…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 27.08.2021
User-generated content w działaniach marketingowych
Marketing treści ma dzisiaj ogromne znaczenie, jest nieodzownym elementem kreowania wizerunku marki oraz strategii promocyjnych i sprzedażowych. Klienci są uwrażliwieni…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 13.08.2021
Segmentacja klientów – jak ją przeprowadzić?
Chcąc, aby  działania marketingowe i promocyjne były skuteczne, a zyski ze sprzedaży satysfakcjonujące i wciąż coraz większe, potrzebna jest dobra…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 30.07.2021
Monitoring mediów – dlaczego warto z niego korzystać?
Niepewność jutra, która towarzyszy nam od ponad 1,5  roku w związku z pandemią koronawirusa, wymusiła konieczność nieustannych, nierzadko ekspresowych zmian…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 02.07.2021
Poznaj, czym jest social selling
Social selling to strategia wykorzystywana w mediach społecznościowych, która łączy komunikację i budowanie pozytywnego wizerunku marki ze sprzedażą. Dzisiaj sprzedawać…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 18.06.2021
Viral marketing – co to jest i kiedy go stosować ?
Wirusy mają zdolność bardzo szybkiego rozprzestrzeniania się. Czasami jest to tak zawrotne tempo, że zawirusowana zostaje bardzo duża grupa społeczeństwa,…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 04.06.2021
Dobre praktyki kreowania wizerunku w Social Media
Według raportu Hootsuite „Digital 2020” obecnie jest 3,80 miliarda użytkowników mediów społecznościowych, co stanowi prawie połowę populacji. Wśród wszystkich platform…
Zobacz więcej
PSMM Monitoring & More / 21.05.2021
Jak wykorzystać potencjał memów w komunikacji marketingowej?
Memy stały się częścią naszej kultury – nie tylko internetowej, ale też społecznej. Coraz częściej wiele firm próbuje je wykorzystać…
Zobacz więcej