BLOG

STRONA GŁÓWNA >> BLOG
Radosław Kuzyk / 29.04.2020
Monitoring mediów tradycyjnych – prasy, radia, telewizji
W erze przedinternetowej i krótko po jej nastaniu, kursy akademickie zajmujące się elektronicznymi mediami koncentrowały się na linearnym przekazie nadawanym…
Zobacz więcej
Tomasz Tomys / 29.04.2020
Boty i chatboty w służbie Twojej firmy
Chatboty to jeden z największych trendów marketingowych ostatnich miesięcy. Czy istnieje coś więcej niż nieskomplikowany chatbot odpisujący na proste pytania…
Zobacz więcej
Tomasz Tomys / 29.04.2020
RODO a marketing – złote zasady
25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które wyznaczyło nowe zasady dotyczące przetwarzania danych…
Zobacz więcej
Katarzyna Zgorzelska / 29.04.2020
Reklama dźwignią handlu – tajniki e-commerce
W ciągu ostatnich lat elektroniczna forma prowadzenia handlu zyskuje wielu zwolenników. Nic dziwnego, w końcu sklep internetowy pozwala niemal każdemu…
Zobacz więcej