Dlaczego warto nawiązać współpracę z mikroinfluencerami?
Wszyscy wiemy, kim są influencerzy. Z pewnością każdy z nas potrafi wymienić co najmniej kilku blogerów, a także firm z…
Zobacz więcej
Monitoring social media – korzyści
O tym, że social media mogą być narzędziem prowadzącym nas wprost do sukcesu, wiemy wszyscy. Nie jest obca nam także…
Zobacz więcej
Maile (od)czytane. Jak pisać, aby klient nas czytał?
Każda firma marzy o zaangażowanej grupie odbiorców. Klienci, którzy okażą się czynnymi odbiorcami naszych działań, to grupa, o którą warto…
Zobacz więcej
Kryzysy wizerunkowe znanych marek – case study
Kryzys wizerunkowy czy medialny – na dźwięk tych słów drżą nawet najbardziej doświadczeni marketerzy i PR-owcy. Wydawać by się mogło,…
Zobacz więcej
Monitoring mediów tradycyjnych – prasy, radia, telewizji
W erze przedinternetowej i krótko po jej nastaniu, kursy akademickie zajmujące się elektronicznymi mediami koncentrowały się na linearnym przekazie nadawanym…
Zobacz więcej