Jak skuteczniej sprzedawać dzięki sile marki? Kongres Wiedzy PRoto już 8 października
W świecie, w którym konsumenci codziennie podejmują decyzje zakupowe pod wpływem emocji, zaufania i rozpoznawalności, marka stała się jednym z…
Zobacz więcej
Z ery dziennikarza w erę anonimowych twórców. Tak zmieniał się monitoring internetu
We wrześniu wyszukiwarka Google obchodziła swoje 25. urodziny. Kiedy ćwierć wieku temu użytkownicy stawiali swoje pierwsze kroki w sieci, pojawiła się potrzeba kontrolowania wzmianek o markach również w internecie. O tym, czy i jak monitoring mediów zmienił się na przestrzeni lat, opowiada Przemysław Palacz – członek zarządu w PSMM Monitoring & More.
Zobacz więcej
ChatGPT i prowadzenie biznesu: jak wykorzystać to narzędzie?
Pojawił się pod koniec listopada 2022 roku i momentalnie przeorał wiele branż. Najlepsze, a może najgorsze jest to, że dopiero…
Zobacz więcej
Jak skutecznie pozycjonować swoją markę, stronę internetową, produkty i usługi?
Jak ustawić się na rynku, żeby zostać zauważonym przez tych, na których najbardziej zależy Twojej firmie? Zanim zajmiesz z góry…
Zobacz więcej
Jak wykorzystać Business Insights do podejmowania decyzji w Twojej firmie?
„I co dalej” to 3 słowa wypowiadane przez właścicieli firm, gdy czują, że dotarli już do ściany. Albo gdy wydaje…
Zobacz więcej