Jak wykorzystać emoji w komunikacji marketingowej
Użytkownicy mediów społecznościowych w swoich postach bardzo często używają emotikon, chcąc w ten sposób wyrazić swój nastrój lub wywołać konkretną…
Zobacz więcej
Jak wykorzystać Slideshare w działaniach marketingowych?
Wśród narzędzi social media czołowe miejsca zajmują: Facebook, Instagram oraz YouTube. Dużą popularnością cieszy się też Twitter. Wielu marketerów zapomina…
Zobacz więcej
Narzędzia do content marketingu, które usprawnią Twoją pracę
O tym, że „content is a king”, jest przekonana praktycznie cała społeczność marketingowa. Nie każda firma wykorzystuje jednak w pełni…
Zobacz więcej
Rebranding firmy – jak zrobić to dobrze przy pomocy monitoringu mediów?
Firma obecna na rynku już przez dłuższy czas wymaga odświeżenia, dzięki któremu zaskoczy klientów, uaktywni ich, a także spotęguje zainteresowanie….
Zobacz więcej
Dlaczego warto analizować konkurencję?
Jak wiemy, analiza konkurencji to identyfikacja konkurentów danej marki w celu poznania ich słabych oraz mocnych stron, planów i celów….
Zobacz więcej