MISJA I WIZJA
Dążymy do zaspokajania rosnących potrzeb informacyjnych przedsiębiorstw, instytucji i osób, dostarczając im kompleksowe rozwiązania informacyjne oparte na wiedzy z mediów i nowoczesnych technologiach. Pomagamy budować pozytywny wizerunek medialny, zwiększając efektywność oraz wzmacniając pozycję rynkową naszych Klientów.
Wybiegamy w przyszłość, dopasowując działania do zmieniającego się rynku mediów i zaspokajając szeroko rozumiane potrzeby informacyjne. Edukujemy rynek w zakresie dostępu do informacji, jej przetwarzania oraz wykorzystania.
PARTNERSTWO
Jesteśmy znaną i cenioną marką w branży mediów, PR i marketingu.
Ściśle współpracujemy z organizacjami branżowymi – Polskim Stowarzyszeniem Public Relations, Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich oraz wspieramy Kongres Profesjonalistów PR.
Obejmujemy patronatem merytorycznym projekty i inicjatywy zgodne z naszą misją, wizją i wartościami. Wraz z magazynem „Press” od kilkunastu lat realizujemy unikatowe na polskim rynku badanie aktywności medialnej brandów – Top Marka.
Powstanie Ośrodka Dokumentacji i Analiz Prasowych Wielkopolskiego Wydawnictwa Prasowego (pracę w Ośrodku podejmuje Zbigniew Długi)
Prywatyzacja Ośrodka Dokumentacji i Analiz Prasowych Wielkopolskiego Wydawnictwa Prasowego. Powstaje Wielkopolska Agencja Informacyjna PRESS-SERVICE. Przejęcie archiwum roczników poznańskich gazet (najstarszy numer z 1864 roku) i zbioru 100 000 fotografii. Zatrudnienie: 5 osób. Monitoring materiałów prasowych – wycinki w formie papierowej
Zakup pierwszych komputerów z dyskami o pojemności 300 MB. Powstaje komputerowy wykaz artykułów. Dziennie gromadzono w pamięci komputerów 300 informacji z prasy. Z inicjatywy prezesa Zbigniewa Długiego na potrzeby tworzenia raportów branżowych powstaje „Prasowy Indeks Mocy” – wskaźnik skuteczności publikacji prasowych i reklamy
Utworzenie wewnętrznej sieci siedmiu komputerów
Opracowanie półmilionowej informacji prasowej – artykułu z kaliskiego wydania „Gazety Poznańskiej”. Zatrudnienie: 15 osób. W bazie firmy znajduje się: 13 111 instytucji, 7340 miejscowości, 50 134 osób, 1514 grup tematycznych, 541 tytułów prasowych
Wprowadzenie elektronicznego przetwarzania informacji z możliwością ich przeszukiwania i analizy (WinPRESS)
Uruchomienie dla Klientów pierwszego zdalnego systemu do zarządzania danymi z monitoringu
Wygranie pierwszego przetargu na monitoring prasy dla Senatu RP
Wprowadzenie codziennego przeglądu mediów dostarczanego przez e-mail
Uruchomienie usługi monitoringu Internetu
Stworzenie pierwszego rozwiązania dostępu do informacji online przez przeglądarkę internetową
Włączenie do oferty PRESS-SERVICE stałego monitoringu telewizji i radia
Uzyskanie przez PRESS-SERVICE statusu jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce wg miesięcznika Home&Market
Otwarcie oddziału sprzedaży i obsługi klienta w Warszawie
Uruchomienie dla Klientów Inforii.net – portalu informacyjnego drugiej generacji
Przyjęcie PRESS-SERVICE do elitarnej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presse) z siedzibą w Paryżu
Zmiana nazwy firmy na PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Przejęcie departamentu monitoringu mediów Alma Internet oraz fuzja z Centralną Agencją Przeglądu Mediów
Wręczenie Sebastianowi Bykowskiemu przez organizatorów Kongresu Public Relations w Rzeszowie wyróżnienia za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki Public Relations
Przejęcie i rozwój projektu CafeNews.pl – pierwszego polskiego agregatora informacji
Uhonorowanie PRESS-SERVICE medalem Fundacji ABCXXI „Cała Polska czyta dzieciom”
Strategiczne porozumienie z GLM Gajewski&Morawski
Fuzja z Media Explorer
Uhonorowanie PRESS-SERVICE tytułem Ambasadora Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej
Przygotowanie z miesięcznikiem „Press” pierwszego Rankingu TOP MARKA
Uzyskanie certyfikatu legalności oprogramowania Microsoft (Microsoft Licence Management)
Strategiczne porozumienie z Telefoniczną Agencją Informacyjną
Uhonorowanie PRESS-SERVICE statuetką Fundacji ABCXXI „Cała Polska czyta dzieciom”
Wprowadzenie produktu media express
Wprowadzenie unikalnej na polskim rynku usługi obliczania ekwiwalentu reklamowego dla materiałów internetowych
Wprowadzenie pierwszej na polskim rynku usługi monitoringu mediów społecznościowych – Facebooka, Twittera i Blipa
Uruchomienie pierwszej mobilnej wersji przeglądu mediów
Uzyskanie tytułu Certyfikowanego Partnera Microsoftu
Uruchomienie oficjalnego profilu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów na Facebooku
Przyznanie PRESS-SERVICE superstatuetki Fundacji ABCXXI „Cała Polska czyta dzieciom”
Ogłoszenie przez PRESS-SERVICE podczas 44. Kongresu FIBEP powstania CEE Media Monitoring Group
Uhonorowanie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów tytułem „Gazeli Biznesu”
Uzyskanie tytułu Partnera 10-lecia Kampanii Społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”
Przeprowadzenie redesignu logotypu oraz modyfikacji elementów CI
Uzyskanie od firmy Microsoft tytułu Silver Independent Software Vendor (ISV)
Uruchomienie nowej wersji portalu Inforia
Uruchomienie nowej strony internetowej
Sebastian Bykowski – wiceprezes zarządu, dyrektor generalny – otrzymał dyplom uznania Polskiego Stowarzyszenia Public Relations za wieloletnią współpracę i zaangażowanie włożone w budowanie branży PR.
Uhonorowanie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów tytułem „Gazeli Biznesu”
Włączenie do oferty PRESS-SERVICE Systemu Effecto, pozwalającego zmierzyć efektywność komunikatów prasowych
Zmiana siedziby oddziału w Warszawie. Nowy adres to Warta Tower, Chmielna 85/87
Opracowanie nowych założeń do wskaźnika Performance – docelowo ułatwiający eliminację AVE w badaniach PR
Projekt „Budżet Pracowniczy PSMM” został ujęty w ogólnopolskim raporcie Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2015 i doceniony za charakter społeczny
Przemysław Palacz – kierownik działu badań i rozwoju technologii informacyjnych zostaje powołany na członka zarządu PRESS-SERVICE
Uruchomienie nowej wersji portalu Inforia
Uhonorowanie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów nagrodą Diamentów Forbesa 2022
Prezes Sebastian Bykowski został uhonorowany nagrodą SAPR im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR
Zmiana nazwy firmy na PSMM Sp. z o.o. oraz rebranding marki
Uhonorowanie PSMM Monitoring & More nagrodą Diamentów Forbesa 2023.
Prezes Sebastian Bykowski otrzymał nagrodę główną w konkursie „Innowacyjny Lider 2023”.
Dyrektor pionu analiz,
dyrektor działu sprzedaży i obsługi klientów,
inspektor ochrony danych osobowych
Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Politechnice Poznańskiej oraz PR i Zarządzania Kryzysowego w Wyższej Szkole Bankowej.
Od kilkunastu lat rozwija autorskie metody analiz i pomiarów efektów działań media relations, a jako „adwokat” naszych partnerów biznesowych współtworzy przyjazny ekosystem produktów i usług.
Mama dwóch cudownych dziewczyn – Natalii i Patrycji.
Entuzjastka zdrowego żywienia, słońca i Grecji… na jej wyspach od lat wizualizuje swój drugi dom.
Prezes zarządu,
dyrektor generalny
Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Poznańskiej oraz Prawa Gospodarczego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu, public relations i zarządzania, uhonorowany wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations.
Otrzymał nagrodę główną w konkursie „Innowacyjny Lider 2023”.
Z pasją wykłada zagadnienia monitoringu mediów i zarządzania informacją na uczelniach w całej Polsce. Prowadzi warsztaty oraz prezentacje na kongresach i konferencjach branżowych.
Pasjonat motocykli. Niepokorny Easy Rider – na dwóch kółkach objechał pół Europy. Uwielbia dobrą muzykę i dobre kino.
Kierownik działu badań i rozwoju technologii informacyjnych
Absolwent Informatyki w Inżynierii Rolniczej na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu.
Specjalizuje się w projektowaniu złożonych procesów informatycznych działających w oparciu o dane z różnych źródeł oraz w systemach klasyfikujących i wielowątkowych. Kluczowy członek zespołu odpowiadającego za rozwój portalu Inforia.
Wolny czas lubi spędzać blisko natury, z dala od zatłoczonych miast, a jego dwa żywioły to woda i wiatr. Zapalony żeglarz śródlądowy i morski. Posiada pokaźną kolekcję sportowych latawców.
Parzy najlepsze espresso w tej części Europy!
Członek zarządu
Absolwent Technologii Wytwarzania Oprogramowania na Politechnice Poznańskiej.
Autor nowatorskich rozwiązań informatycznych w dziedzinie monitoringu mediów i zarządzania informacją. Odpowiada za najważniejsze wdrożenia technologiczne w firmie. Jest jedną z kluczowych osób w zespole pracującym nad rozwojem portalu Inforia.
Specjalizuje się w programowaniu, a do jego zawodowych zainteresowań należą: Machine Learning, NLP, systemy HA, Agile i NoSQL.
Człowiek wielu talentów, świetny mówca, mistrz zarządzania sobą w czasie. Jego wielką pasją jest literatura.
Kierownik działu raportów medialnych
Absolwent Ekonomii i Politologii na Uniwerystecie Szczecińskim oraz studiów podyplomowych z Metod Badań Rynku na WSB w Poznaniu.
Ekspert badań medialnych. Współtworzy i rozwija metody pomiaru działań media relations. Specjalizuje się w analizie efektywności sponsoringu oraz zmian na rynku mediów.
Wierny fan Lecha Poznań – dzielnie kibicuje drużynie Kolejorza, niezależnie od aury i okoliczności. Poza piłką nożną jego wielką pasją są wycieczki górskie i podróże.
p.o. Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej
Media intelligence manager
Absolwent Administracji Publicznej na Uniwersytecie Szczecińskim.
Wspólnie z klientami projektuje rozwiązania z zakresu zarządzania informacją. Jest członkiem zespołu odpowiadającego za rozwój aplikacji Inforia.
Lubi wycieczki rowerowe i wyprawy górskie – ma na swoim koncie pokaźną kolekcję szczytów i jak zapewnia nie powiedział w tej kwestii ostatniego słowa.
Jego pasją jest majsterkowanie – stara się wykonywać jak najwięcej rzeczy samodzielnie. Hobbystycznie robi konkurencję informatykom i bawi się w programowanie.
Media intelligence manager
Absolwentka Pedagogiki w Wyższej Szkole Nauk Społecznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.
Wspiera klientów szeroką wiedzą dotyczącą wykorzystania monitoringu mediów i analiz medialnych w biznesie. Kreuje i współtworzy nowe produkty.
Jej słynne „powiedzonka” wchodzą na stałe do firmowego języka. Królowa ciętej riposty i wielokrotna mistrzyni Polski w jeździectwie.
Kocha podróże, jest wielką miłośniczką zwierząt.