POZNAJMY SIĘ

STRONA GŁÓWNA >> POZNAJMY SIĘ

MISJA I WIZJA

Dążymy do zaspokajania rosnących potrzeb informacyjnych przedsiębiorstw, instytucji i osób, dostarczając im kompleksowe rozwiązania informacyjne oparte na wiedzy z mediów i nowoczesnych technologiach. Pomagamy budować pozytywny wizerunek medialny, zwiększając efektywność oraz wzmacniając pozycję rynkową naszych Klientów.

Wybiegamy w przyszłość, dopasowując działania do zmieniającego się rynku mediów i zaspokajając szeroko rozumiane potrzeby informacyjne. Edukujemy rynek w zakresie dostępu do informacji, jej przetwarzania oraz wykorzystania.

PSMM_graphic-newsite_940x682_pakiet3-promka_23022021_C

PARTNERSTWO

Jesteśmy znaną i cenioną marką w branży mediów, PR i marketingu.

Ściśle współpracujemy z organizacjami branżowymi – Polskim Stowarzyszeniem Public Relations, Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich oraz wspieramy Kongres Profesjonalistów PR.

Obejmujemy patronatem merytorycznym projekty i inicjatywy zgodne z naszą misją, wizją i wartościami. Wraz z magazynem „Press” od kilkunastu lat realizujemy unikatowe na polskim rynku badanie aktywności medialnej brandów – Top Marka.

Poznajmy się 2
Projekty unijne
Informacja o dofinansowanym projekcie
Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów uzyskała dofinansowanie z Funduszy Europejskich na realizację projektu…
1969

Powstanie Ośrodka Dokumentacji i Analiz Prasowych Wielkopolskiego Wydawnictwa Prasowego (pracę w Ośrodku podejmuje Zbigniew Długi)

1991

Prywatyzacja Ośrodka Dokumentacji i Analiz Prasowych Wielkopolskiego Wydawnictwa Prasowego. Powstaje Wielkopolska Agencja Informacyjna PRESS-SERVICE. Przejęcie archiwum roczników poznańskich gazet (najstarszy numer z 1864 roku) i zbioru 100 000 fotografii. Zatrudnienie: 5 osób. Monitoring materiałów prasowych – wycinki w formie papierowej

1992

Zakup pierwszych komputerów z dyskami o pojemności 300 MB. Powstaje komputerowy wykaz artykułów. Dziennie gromadzono w pamięci komputerów 300 informacji z prasy. Z inicjatywy prezesa Zbigniewa Długiego na potrzeby tworzenia raportów branżowych powstaje „Prasowy Indeks Mocy” – wskaźnik skuteczności publikacji prasowych i reklamy

1995

Utworzenie wewnętrznej sieci siedmiu komputerów

1997

Opracowanie półmilionowej informacji prasowej – artykułu z kaliskiego wydania „Gazety Poznańskiej”. Zatrudnienie: 15 osób. W bazie firmy znajduje się: 13 111 instytucji, 7340 miejscowości, 50 134 osób, 1514 grup tematycznych, 541 tytułów prasowych

1998

Wprowadzenie elektronicznego przetwarzania informacji z możliwością ich przeszukiwania i analizy (WinPRESS)

1999

Uruchomienie dla Klientów pierwszego zdalnego systemu do zarządzania danymi z monitoringu

Wygranie pierwszego przetargu na monitoring prasy dla Senatu RP

2000

Wprowadzenie codziennego przeglądu mediów dostarczanego przez e-mail

Uruchomienie usługi monitoringu Internetu

Stworzenie pierwszego rozwiązania dostępu do informacji online przez przeglądarkę internetową

2001

Włączenie do oferty PRESS-SERVICE stałego monitoringu telewizji i radia

2002

Uzyskanie przez PRESS-SERVICE statusu jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce wg miesięcznika Home&Market

2003

Otwarcie oddziału sprzedaży i obsługi klienta w Warszawie

Uruchomienie dla Klientów Inforii.net – portalu informacyjnego drugiej generacji

Przyjęcie PRESS-SERVICE do elitarnej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presse) z siedzibą w Paryżu

2004

Zmiana nazwy firmy na PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Przejęcie departamentu monitoringu mediów Alma Internet oraz fuzja z Centralną Agencją Przeglądu Mediów

2005

Wręczenie Sebastianowi Bykowskiemu przez organizatorów Kongresu Public Relations w Rzeszowie wyróżnienia za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki Public Relations

Przejęcie i rozwój projektu CafeNews.pl – pierwszego polskiego agregatora informacji

2006

Uhonorowanie PRESS-SERVICE medalem Fundacji ABCXXI „Cała Polska czyta dzieciom”

Strategiczne porozumienie z GLM Gajewski&Morawski

2007

Fuzja z Media Explorer

Uhonorowanie PRESS-SERVICE tytułem Ambasadora Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej

2008

Przygotowanie z miesięcznikiem „Press” pierwszego Rankingu TOP MARKA

Uzyskanie certyfikatu legalności oprogramowania Microsoft (Microsoft Licence Management)

Strategiczne porozumienie z Telefoniczną Agencją Informacyjną

2009

Uhonorowanie PRESS-SERVICE statuetką Fundacji ABCXXI „Cała Polska czyta dzieciom”

Wprowadzenie produktu media express

Wprowadzenie unikalnej na polskim rynku usługi obliczania ekwiwalentu reklamowego dla materiałów internetowych

2010

Wprowadzenie pierwszej na polskim rynku usługi monitoringu mediów społecznościowych – Facebooka, Twittera i Blipa

Uruchomienie pierwszej mobilnej wersji przeglądu mediów

Uzyskanie tytułu Certyfikowanego Partnera Microsoftu

Uruchomienie oficjalnego profilu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów na Facebooku

2011

Przyznanie PRESS-SERVICE superstatuetki Fundacji ABCXXI „Cała Polska czyta dzieciom”

Ogłoszenie przez PRESS-SERVICE podczas 44. Kongresu FIBEP powstania CEE Media Monitoring Group

Uhonorowanie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów tytułem „Gazeli Biznesu”

2012

Uzyskanie tytułu Partnera 10-lecia Kampanii Społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”

Przeprowadzenie redesignu logotypu oraz modyfikacji elementów CI

Uzyskanie od firmy Microsoft tytułu Silver Independent Software Vendor (ISV)

2013

Uruchomienie nowej wersji portalu Inforia

Uruchomienie nowej strony internetowej

2014

Sebastian Bykowski – wiceprezes zarządu, dyrektor generalny – otrzymał dyplom uznania Polskiego Stowarzyszenia Public Relations za wieloletnią współpracę i zaangażowanie włożone w budowanie branży PR.

2015

Uhonorowanie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów tytułem „Gazeli Biznesu”

Włączenie do oferty PRESS-SERVICE Systemu Effecto, pozwalającego zmierzyć efektywność komunikatów prasowych

2016

Zmiana siedziby oddziału w Warszawie. Nowy adres to Warta Tower, Chmielna 85/87

Opracowanie nowych założeń do wskaźnika Performance – docelowo ułatwiający eliminację AVE w badaniach PR

Projekt „Budżet Pracowniczy PSMM” został ujęty w ogólnopolskim raporcie Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2015 i doceniony za charakter społeczny

2018

Przemysław Palacz – kierownik działu badań i rozwoju technologii informacyjnych zostaje powołany na członka zarządu PRESS-SERVICE

2019

Uruchomienie nowej wersji portalu Inforia

Alicja Bykowska 01
Doradztwo
Alicja Bykowska

Dyrektor pionu analiz,
dyrektor działu sprzedaży i obsługi klientów,
inspektor ochrony danych osobowych

Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Politechnice Poznańskiej oraz PR i Zarządzania Kryzysowego w Wyższej Szkole Bankowej.

Od kilkunastu lat rozwija autorskie metody analiz i pomiarów efektów działań media relations, a jako „adwokat” naszych partnerów biznesowych współtworzy przyjazny ekosystem produktów i usług.

Mama dwóch cudownych dziewczyn – Natalii i Patrycji.

Entuzjastka zdrowego żywienia, słońca i Grecji… na jej wyspach od lat wizualizuje swój drugi dom.

sebastian.bykowski 3
Doradztwo
Sebastian Bykowski

Wiceprezes zarządu,
dyrektor generalny

Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Poznańskiej  oraz Prawa Gospodarczego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu, public relations i zarządzania, uhonorowany wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations.

Z pasją wykłada zagadnienia monitoringu mediów i zarządzania informacją na uczelniach w całej Polsce. Prowadzi warsztaty oraz prezentacje na kongresach i konferencjach branżowych.

Pasjonat motocykli. Niepokorny Easy Rider – na dwóch kółkach objechał pół Europy. Uwielbia dobrą muzykę i dobre kino.

Marcin Szczupak 2
Doradztwo
Marcin Szczupak

Kierownik działu raportów medialnych

Absolwent Public Relations w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych oraz Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.

Pracował nad projektami dla kilkuset korporacji międzynarodowych, ministerstw, urzędów i agencji. Ekspert, ewaluator i członek komisji opracowującej standard kompetencji dla zawodów analitycznych.

Interesuje go wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia PR, marketingu, sprzedaży i zarządzania.

Dumny tata Alberta. Pasjonat motoryzacji i nowych mediów.

Przemysław Budny
Technologia
Przemysław Budny

Lider zespołu administracji działu badań i rozwoju technologii informacyjnych

Absolwent Filologii na Uniwersytecie Śląskim i studiów podyplomowych Hurtownie Danych i Analiza Danych dla Zastosowań Biznesowych na Politechnice Poznańskiej.

Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i konfigurowaniu baz Big Data – MySQL, Oracle, MongoDB oraz w silnikach pełnotekstowego wyszukiwania Sphinx i ElasticSearch.

Jego wielką pasją są nowe technologie oraz sport: sztuki walki, narciarstwo i bieganie. Należy do firmowej drużyny biegaczy.

Lubi słuchać dobrej muzyki i uczyć się języków obcych.

Michał Iwanowski
Technologia
Michał Iwanowski

Lider zespołu programistów działu badań i rozwoju technologii informacyjnych

Absolwent Informatyki w Inżynierii Rolniczej na Uniwersytecie  Przyrodniczym w Poznaniu.

Specjalizuje się w projektowaniu złożonych procesów informatycznych działających w oparciu o dane z różnych źródeł oraz w systemach klasyfikujących i wielowątkowych. Kluczowy członek zespołu odpowiadającego za rozwój portalu Inforia.

Wolny czas lubi spędzać blisko natury, z dala od zatłoczonych miast, a jego dwa żywioły to woda i wiatr. Zapalony żeglarz śródlądowy i morski. Posiada pokaźną kolekcję sportowych latawców.

Parzy najlepsze espresso w tej części Europy!

Przemysław Palacz
Technologia
Przemysław Palacz

Członek zarządu, kierownik działu badań i rozwoju technologii informacyjnych

Absolwent Technologii Wytwarzania Oprogramowania na Politechnice Poznańskiej.

Autor nowatorskich rozwiązań informatycznych w dziedzinie monitoringu mediów i zarządzania informacją. Odpowiada za najważniejsze wdrożenia technologiczne w firmie. Jest jedną z kluczowych osób w zespole pracującym nad rozwojem portalu Inforia.

Specjalizuje się w programowaniu, a do  jego zawodowych zainteresowań należą: Machine Learning, NLP, systemy HA, Agile i NoSQL.

Człowiek wielu talentów, świetny mówca, mistrz zarządzania sobą w czasie. Jego wielką pasją jest literatura.

Tomasz Lubieniecki
Analizy
Tomasz Lubieniecki

Ekspert ds. analizy mediów,
koordynator analityków

Absolwent Ekonomii i Politologii na Uniwerystecie Szczecińskim oraz studiów podyplomowych z Metod Badań Rynku na WSB w Poznaniu.

Ekspert badań medialnych. Współtworzy i rozwija metody pomiaru działań media relations. Specjalizuje się w analizie efektywności sponsoringu oraz zmian na rynku mediów.

Wierny fan Lecha Poznań – dzielnie kibicuje drużynie Kolejorza, niezależnie od aury i okoliczności. Poza piłką nożną jego wielką pasją są wycieczki górskie i podróże.

Martyna Martynowicz
Analizy
Martyna Martynowicz

Ekspert ds. analizy mediów,
koordynator analityków

Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Ekspert i doradca klientów w obszarze zarządzania informacją, strategii PR oraz mierzenia efektywności działań komunikacyjnych. Bada wpływ nowych technologii na kształtowanie wizerunku marek.

Specjalizuje się w audytach  wizerunkowych i medialnych oraz raportach sponsoringowych.

Kocha słowo pisane, zwłaszcza literaturę science-fiction. Pasjami zgłębia tajniki ludzkiego mózgu. Jej koniki to neuronauka  i kognitywistyka.

Katarzyna Popławska 4
Marketing i PR
Katarzyna Popławska

Kierownik działu marketingu i PR

Absolwentka Prawa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza oraz studiów podyplomowych Public Relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Certyfikowany tester manualny aplikacji.

Odpowiada za obszar marketingu i public relations oraz współpracuje od strony biznesu przy wdrożeniach rozwiązań informatycznych. Członek zespołu odpowiadającego za rozwój portalu Inforia.

Prywatnie z wielkim oddaniem angażuje się w tworzenie programów, które skutecznie i długofalowo przeciwdziałają bezdomności zwierząt.

Jej życiowe wartości to niezależność, tolerancja, wolność, rozwój i pomoc zwierzętom.

Marlena Sosnowska duże
Marketing i PR
Marlena Sosnowska

Rzecznik prasowy,
menedżer ds. PR

Absolwentka Filologii Polskiej i studiów podyplomowych Public Relations w Wyższej Szkole Bankowej oraz Podyplomowego Studium Projektowania Usług SWPS i Studium Finansów Towarzystwa Edukacji Bankowej w Poznaniu.

Współautorka książki „Rzecznik prasowy – oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna”.

Stoi na straży wizerunku PSMM, komunikacji oraz odpowiada za relacje z mediami.

Szczęśliwa mama Tosi. Siła spokoju i mistrzyni słowa. Pasjonatka projektowania wnętrz oraz service design. Miłośniczka psów rasy duży szwajcarski pies pasterski.

tomasz.jakubiak
Sprzedaż i obsługa
Tomasz Jakubiak

Media intelligence manager

Absolwent Administracji Publicznej na Uniwersytecie Szczecińskim.

Wspólnie z klientami projektuje rozwiązania z zakresu zarządzania informacją. Jest członkiem zespołu odpowiadającego za rozwój aplikacji Inforia.

Lubi wycieczki rowerowe i wyprawy górskie – ma na swoim koncie pokaźną kolekcję szczytów i jak zapewnia nie powiedział w tej kwestii ostatniego słowa.

Jego pasją jest majsterkowanie – stara się wykonywać jak najwięcej rzeczy samodzielnie. Hobbystycznie robi konkurencję informatykom i bawi się w programowanie.

justyna.konieczna
Sprzedaż i obsługa
Justyna Kaźmierczak

Media intelligence manager

Absolwentka Pedagogiki w Wyższej Szkole Nauk Społecznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.

Wspiera klientów szeroką wiedzą dotyczącą wykorzystania monitoringu mediów i analiz medialnych w biznesie. Kreuje i współtworzy nowe produkty.

Jej słynne „powiedzonka” wchodzą na stałe do firmowego języka. Królowa ciętej riposty i wielokrotna mistrzyni Polski w jeździectwie.

Kocha podróże,  jest wielką miłośniczką zwierząt.

 

marcin.pirog
Sprzedaż i obsługa
Marcin Piróg

Media intelligence manager

Absolwent Handlu i Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych Sieci Komputerowe i Aplikacje Internetowe na Politechnice Poznańskiej.

Specjalizuje się w dopasowywaniu i optymalizacji rozwiązań media intelligence do konkretnych potrzeb klientów. Jest członkiem zespołu odpowiadającego za rozwój aplikacji Inforia.

Tata Marianny i Zuzanny. Pasjonat windsurfingu i zdrowego stylu życia. Zaraża świat uśmiechem i optymizmem, a hobbystycznie prowadzi miejski fanpage Jutrosina.

Wydarzenia
Zgodnie ze strategię CSR angażujemy się w rozwój lokalnej społeczności, na rzecz pracowników i współpracujących podmiotów na wielu poziomach.