Rozenek i Kraśko – najgorętsza para show-biznesu

STRONA GŁÓWNA >> >>

Rozenek i Kraśko – najgorętsza para show-biznesu

Nie od dziś wiadomo, że nic tak nie przyciąga uwagi mediów, jak sensacje z życia celebrytów. Wyniki badania okładek pism kobiecych, opublikowane przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, są tego najlepszym dowodem.

Małgorzata Rozenek, która w pierwszym półroczu była trzecią z kolei osobą najczęściej pokazywaną na jedynkach prasy dla pań, w trzecim kwartale br. wysunęła się na pierwszą pozycję, zajmując 8 okładek. Jej obecność była zauważalna szczególnie we wrześniu (5 jedynek), a to za sprawą informacji o związku z Piotrem Kraśko, który był widziany na okładce prasy tego segmentu ostatnio w styczniu. We wrześniu zagościł natomiast aż na pięciu pierwszych stronach.

Swoją pozycją Piotr Kraśko podzielił się z Sebastianem Karpielem-Bułecką, zaangażowanym z kolei w związek z Alicją Bachledą-Curuś (7 okładek). Podobny wynik uzyskała Katarzyna Zielińska, która przyciągała uwagę głównie za sprawą ślubu z Wojciechem Domańskim.


Wykres 1. Liczba wystąpień poszczególnych osób na okładkach prasy kobiecej w podziale na miesiące. Wykres nie przedstawia wszystkich osób, które pojawiły się w analizowanym okresie na okładkach czasopism kobiecych. Zestawienie uwzględnia osoby, które pojawiły się co najmniej 4 razy od lipca do września 2013 r.

Na sześciu okładkach mogliśmy oglądać w analizowanym okresie Małgorzatę Foremniak oraz Weronikę Rosati. Pierwsza trafiała na jedynki w związku z jej nie najlepszymi relacjami z Agustinem Egurrolą oraz udziałem w jury programu „Mam talent”. Rosati natomiast budziła zainteresowanie z powodu jej związku z Piotrem Adamczykiem oraz rolą w „Hotelu 52”. Adamczyk dwa razy towarzyszył gwieździe na jedynkach. Warto dodać, że zamyka on również trójkę najpopularniejszych mężczyzn na okładkach pism kobiecych (3).

W podsumowaniu TOP 5 obecności celebrytów na jedynkach od początku roku prowadzi Małgorzata Rozenek (22 okładki), przed Joanną Moro (19), Małgorzatą Kożuchowską (18), Małgorzatą Sochą (16) i Justyną Steczkowską (14). Wśród mężczyzn najczęściej prezentowano wizerunki Jacka Rozenka i Piotra Adamczyka (po 8 okładek), Tomasza Karolaka i Borysa Szyca (po 7) oraz Piotra Kraśko (6). Co ciekawe, już w lipcu zniknęła z okładek liderka II kwartału, Joanna Moro.

Osoba do kontaktu:
Marlena Sosnowska
rzecznik prasowy, menedżer ds. PR
kom: +48 697 410 980
tel. +48 61 66 26 005 wew. 128
msosnowska@press-service.com.pl

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
60-782 Poznań, ul. Grunwaldzka 19
www.psmm.pl
www.social.psmm.pl

PLIKI DO POBRANIA

Informacja prasowa
doc
Pełny raport
pdf
Wykres
png
REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ