Planowanie strategiczne na podstawie danych

STRONA GŁÓWNA >> >>

Planowanie strategiczne na podstawie danych

Jak Business Insights wpływa na podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych? Świat zmienia się na naszych oczach i to w zaskakującym tempie. Globalna transformacja wywołana m.in. przez pandemię, wojnę czy pogłębiającą się dezinformację, ma ogromny wpływ na biznes – to, jak budujemy strategię firmy, jakie stawiamy sobie cele, czy w jaki sposób chcemy się komunikować. O tym, jak Business Insights mogą pomóc przedsiębiorcom w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych, opowiada Sebastian Bykowski – prezes zarządu i dyrektor generalny w PSMM Monitoring & More.

Szybkie zdewaluowanie planów – założeń strategicznych, a także zagubienie firm w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym, zrodziło potrzebę stworzenia narzędzia, które umożliwi przedsiębiorcom lepsze poruszanie się w obrębie branży, dostosowanie usług/produktów do oczekiwań konsumentów czy wyznaczanie kierunków rozwoju firmy. – Żyjemy w bardzo skomplikowanym i dynamicznym czasie. Ta złożoność różnego rodzaju czynników zewnętrznych, które wpływają na to, jak kształtowany jest świat, jest naprawdę ogromna. Zmienność, jaka towarzyszy nam od początku 2020 roku za sprawą koronawirusa sprawiła, że dziś nie możemy niczego spodziewać się w 100%. Do tej pory bazowaliśmy na długoletnich analizach, badaniach, trendach, dziś większość z nich jest już nieaktualna. Stąd pomysł utworzenia w ramach PSMM Monitoring & More obszaru, w którym informacje z mediów służą nie tylko dostarczaniu wiedzy o działaniach firmy w aspekcie wizerunkowym/komunikacyjnym, ale bardziej biznesowym – wykorzystania każdej publikacji do tego, aby lepiej zrozumieć to, co się wokół nas dzieje – tłumaczy Sebastian Bykowski.

Business Insights tworzone przez PSMM Monitoring & More to unikalna wiedza w kontekście branży i oczekiwań konsumentów. – Tworzone przez nas raporty dają odpowiedź na temat tego, w jakim kierunku będzie zmierzał rynek, jak zachowa się konkurencja w obliczu określonych strategii. Często jest także zrozumieniem niejawnych potrzeb i motywacji klientów – tłumaczy Bykowski. Jak dodaje: – Na podstawie Business Insights możemy podejmować decyzje dotyczące nowych rynków lub zmienić dotychczasowe rutyny biznesowe. Co więcej, jesteśmy w stanie poznać styl życia naszego konsumenta – dowiedzieć się jak spędza czas, co go interesuje, ale też – co ważne, jakimi kanałami i za pomocą jakich przekazów można do niego dotrzeć. Dzięki temu relacja na linii marka-klient staje się ciekawsza, bardziej interesująca.

Budowanie przewagi konkurencyjnej, lepsze zrozumienie potrzeb odbiorcy, szybsze niż inni zrozumienie zmian zachodzących w branży, czy dobre rozeznanie na rynku – nie tylko na bazie suchych ekonomicznych danych, ale w oparciu o źródła medialne, które są w stanie powiedzieć nam o wiele więcej o specyfice danego obszaru. To tylko niektóre z korzyści wynikających z wdrożenia Business Insights w przedsiębiorstwie. – Nasze badania opierają się na analizie wielu składowych. Tylko w Polsce analizujemy ponad 7 mln źródeł informacyjnych. Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji w szeregowaniu i wątkowaniu danych, jesteśmy w stanie dostarczyć odbiorcy ciekawą, obiektywną wiedzę. Co więcej, każdy z raportów zawiera rekomendacje i wskazówki naszych ekspertów – analityków. Obecnie współpracujemy z prawie 120 partnerami z całego świata i pozyskujemy dane dla naszych klientów nie tylko z polskiego, ale i zagranicznych rynków – kończy Sebastian Bykowski.

 

PSMM Monitoring & More wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PSMM Monitoring & More).

Zapoznaj się z informacjami i raportami dla mediów: https://psmm.pl/dla-mediow/

 

Osoba do kontaktu:

Katarzyna Popławska

Kierownik działu marketingu i PR

kom: +48 697 410 680

kpoplawska@psmm.pl

PSMM Monitoring & More

60-801 Poznań, ul. Marcelińska 14

www.psmm.pl

www.twitter.com/PSMMonitoring

www.facebook.com/PSMMonitoring

 

Katarzyna Pastuszka

Publicon Services Sp. z o.o.

Managing Partner

kom: +48 607 512 254

k.pastuszka@publicon.pl

 

Informacja prasowa 22.12.2022
docx
REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ