Nieudana pogoń za Lewandowskim

STRONA GŁÓWNA >> >>

Nieudana pogoń za Lewandowskim

W kwietniu w wyścig o uwagę dziennikarzy próbował włączyć się Kamil Glik. Z raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że pomimo bardzo dobrej postawy boiskowej obrońcy klubu AS Monaco pozycja medialna Roberta Lewandowskiego póki co jest niezagrożona.

Media tradycyjne informowały o RL9 przeszło 3 razy częściej niż o Kamilu Gliku. W sumie na temat napastnika Bayern Monachium komunikowano 8 916 razy, a na temat Glika ukazało się 2 819 publikacji medialnych. Najwięcej materiałów pojawiło się w Internecie. Tutaj przewaga Roberta Lewandowskiego była największa.


Wykres 2. Rozkład w czasie publikacji na temat sportowców, kwiecień 2017

 

Social kocha Lewego

Przewaga Roberta Lewandowskiego w mediach społecznościowych w kwietniu jest jeszcze większa niż w mediach tradycyjnych. O kapitanie polskiej reprezentacji ukazało się 16 920 wpisów, natomiast o Kamilu Gliku jedynie – 2 088.

 

Osoba do kontaktu:

Katarzyna Popławska
Kierownik działu marketingu i PR

mobile: +48 697 410 680
tel. +48 61 66 26 005 wew. 128
kpoplawska@psmm.pl

 

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
60-801 Poznań, ul. Marcelińska 14
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring
www.youtube.com/PSMMonitoring

 

PLIKI DO POBRANIA

Informacja prasowa
docx
Pełny raport
pdf
REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ