Dodatkowe 2 mln zł dla Rydzyka

STRONA GŁÓWNA >> >>

Dodatkowe 2 mln zł dla Rydzyka

„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wyliczył, że fundacja o. Rydzyka poza 26 mln złotych odszkodowania przyznanego w ramach ugody zyskała wczoraj także reklamę wartą prawie 2 mln złotych. Wynikiem medialnej burzy wokół rekompensaty jest przeszło 2 tys. publikacji.

246 materiałów pochodziło z mediów tradycyjnych – prasy, radia, telewizji i portali internetowych. Na taki wynik największy wpływ miały doniesienia z sieci. Do RTV należało 31 proc. przekazu, natomiast do prasy zaledwie 3 proc. Należy jednak pamiętać, że prasa reaguje z opóźnieniem ze względu na czas przygotowania czasopism. W przypadku dzienników zdarzenia komentowane są najszybciej dzień po zajściu.

Informacje na temat odszkodowania opublikowane w mediach tradycyjnych zapewniły Rydzykowi promocję o rynkowej wartości blisko 2 mln złotych – tyle wyniósł ekwiwalent reklamowy tych materiałów.


Wykres 1. Liczba publikacji na temat o. Rydzyka opublikowana 22 lutego 2016 r.

 

Zagadnienie odszkodowania wywołało także lawinę komentarzy internautów w social media. Nazwisko założyciela fundacji królowało wczoraj w trendach na Twitterze. Tylko 22 lutego na jego temat ukazało się 969 tweetów i 998 wpisów na Facebooku. Nie brakowało opinii, że taką decyzją partia rządząca spłaciła swój polityczny dług wobec o. Rydzyka czy propozycji, na co rząd mógłby przeznaczyć wspomniane 26 mln złotych.


Zdjęcie 1. Wypowiedzi internautów na Twitterze
Źródła: https://twitter.com/PopPolityk/statuses/701706155442184192
https://twitter.com/PiotrZakrzewski/statuses/701760414078672901
https://twitter.com/SMDWarszawa/statuses/701723465037037568
https://twitter.com/RyszardPetru/statuses/701731275430830080

 

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.

 

Zapoznaj się z raportami dla mediów: http://psmm.pl/pl/raporty-specjalne

 

Osoba do kontaktu:
Alicja Dahlke-Jurgowiak
specjalista ds. marketingu i PR
mobile: +48 691 630 190
tel. +48 61 66 26 005 wew. 128
adahlke@psmm.pl

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
60-801 Poznań, ul. Marcelińska 14
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring

 

PLIKI DO POBRANIA

Informacja prasowa
doc
REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ