WYKORZYSTUJ WNIOSKI ANALITYCZNE W OBSZARZE
Komunikacji – chroń wizerunek marki, badaj jej medialność oraz wprowadzaj odpowiednie korekty do strategii public relations.
Marketingu – mierz efekty swoich działań, sprawdzaj, jak wypadasz na tle konkurencji, i optymalizuj kampanie sprzedażowe.
Biznesu – podejmuj kluczowe decyzje w oparciu o dane, wnioski analityczne i rekomendacje ekspertów.
SPRAWDŹ, CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ
- Zestawienie statystyczne i analizę wizerunkową
- Analizę nisz komunikacyjnych
- Infografikę
- Badanie dotarcia komunikatu do odbiorców mediów
- Analizę sponsoringową oraz kampanii reklamowych
- Badanie widoczności marki
- Analizę social influence + key opinion leaders
ZDECYDUJ, KTO PRZYGOTUJE RAPORT
Jeśli korzystasz z usługi monitoringu mediów, do Twojej dyspozycji na portalu Inforia jest moduł analityczny. Bez problemu wygenerujesz tam samodzielnie, w kilka minut przekrojowy raport w postaci graficznej lub tabelarycznej.
Jeśli potrzebujesz doradztwa lub wsparcia specjalistów wykwalifikowanych w obszarze badań i analizy rynku medialnego, przygotujemy dla Ciebie dedykowaną analizę.