OSIĄGAJ MIĘDZYNARODOWE CELE
Wspieramy klientów z całego świata w wyborze kluczowych mediów z ogólnego zasobu informacji.
Dobieramy KPI odpowiednie dla celów firmy, oceniamy wizerunek brandów oraz przygotowujemy rekomendacje analityczne dotyczące przyszłych aktywności.
Kładziemy ogromny nacisk na to, aby scentralizowany monitoring mediów dla marek globalnych odpowiadał na potrzeby teamów pracujących na rynku macierzystym i poza jego granicami.
Jesteśmy aktywnym członkiem międzynarodowej organizacji FIBEP – znamy najnowsze trendy, edukujemy rynek i dzielimy się z klientami najlepszymi praktykami.
Skorzystaj z naszego doświadczenia, jeśli chcesz monitorować międzynarodowe brandy i eventy, otrzymywać przegląd kluczowych, światowych informacji dla danej branży, sprawdzać medialność influencerów czy brand ambasadorów, zamawiać raporty.
SPRAWDŹ, CO TO DLA CIEBIE OZNACZA
Najwyższy standard pracy całego zespołu w aplikacji Inforia oraz jeden format publikacji ze wszystkich krajów.
Jednorodną metodologię analizy mediów z wielu obszarów.
Newslettery medialne odrębne dla krajów lub wspólne dla regionów.
Spójne wskaźniki w raportach, gwarantujące porównanie wizerunku globalnych marek.