Twoje potrzeby
-
×
Nasze rozwiązania:
Monitoring marki
Chciałbyś wiedzieć kto, gdzie i jak mówi o Twojej marce? Dobrze trafiłeś. Monitoring mediów, zwłaszcza internetu i social media pozwala ustalić, co konsument sądzi o danym brandzie w osobistych relacjach z innymi użytkownikami. Tego typu wypowiedzi są najbardziej wiarygodnymi komunikatami.
Obecnie większość decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o opinie innych osób.
Właściwa informacja to podstawa budowania i kontroli wizerunku, relacji z klientami oraz sprzedaży.
Zdajemy sobie sprawę, że szybki dostęp do informacji jest bezcenny, dlatego szczególną uwagę zwracamy na czas jej dostarczenia.
Przejrzysty sposób prezentacji wyników na portalu Inforia pozwala reagować na wpisy praktycznie w czasie rzeczywistym, a zgromadzone informacje stanowią podstawę do dalszej analizy i opracowania raportów medialnych z social media.Przeczytaj więcej na temat monitoringu marki.
Skontaktuj się z nami Pakiety social media
-
×
Nasze rozwiązania:
Ochrona wizerunku
Czy wiesz, że reputacja marki stanowi około 50% wartości firmy i jest najcenniejszym, a zarazem najbardziej wrażliwym elementem jej aktywów ? Jest o co walczyć, zwłaszcza gdy na szali leży wiarygodność brandu, długa historia, czy wysokiej klasy produkty. Szybkość rozprzestrzeniania się nieprzychylnych opinii w internecie i mediach społecznościowych oraz łatwość manipulacji informacją są czynnikami, które powinny Cię skłonić do działań prewencyjnych. Absolutną podstawą w tym zakresie są bieżące przeglądy mediów. Czas dostarczenia informacji na temat negatywnego wydźwięku materiału i natychmiastowa reakcja ogranicza rozwój kryzysu i minimalizuje jego skutki.
W wyjątkowych sytuacjach możesz skorzystać ze specjalnego wsparcia – monitoringu kryzysowego, prowadzonego całą dobę oraz raportów medialnych wykorzystywanych do zarządzania sytuacją kryzysową.
Skontaktuj się z nami
-
×
Nasze rozwiązania:
Obserwacja konkurencji
Nie trać konkurencji z pola widzenia. Jak to możliwe? Zleć monitoring mediów na nazwy swoich rynkowych rywali, a nic nie umknie Twojej uwadze. Dzięki przeglądom mediów otrzymasz bieżący obraz obecności konkurencji w przestrzeni publicznej. Informacje gromadzone na portalu Inforia dadzą Ci wiedzę o wydarzeniach rynkowych i możliwość szybkiego działania.
Konkurencja wprowadziła świetny produkt?
Pojawiła się nowa grupa docelowa?
Internet zalewa viral, mający związek z Twoją działalnością?
Możesz natychmiast zareagować.
Monitoring konkurencji dostarczy kluczowych informacji na temat branży i działań interesujących Cię podmiotów. Cennym wsparciem w tym zakresie są także raporty medialne, wykorzystujące metody analizy porównawczej usług, produktów, firm lub procesów z konkurencją i liderami na rynku.Przeczytaj więcej na temat monitoringu konkurencji.
Skontaktuj się z nami
-
×
Nasze rozwiązania:
Zarządzanie informacją
Wyszukanie właściwej informacji, to dopiero początek drogi. Podpowiemy Ci jak precyzyjnie i szybko dojść do wyznaczonego celu. Decydując się na nasze usługi, uzyskasz dostęp do najbogatszej i intensywnie rozwijanej bazy źródeł oraz możliwość samodzielnego wygodnego zarządzania wynikami przeglądów mediów na portalu Inforia. Filtruj, zestawiaj, generuj statystyki, dziel się informacją, zwłaszcza gdy jest dobra!
Nie masz czasu? A może wolisz myśleć o niebieskich migdałach? Rozumiemy… Skorzystaj z naszego doświadczenia. Dostarczymy Ci syntetyczne opracowania najważniejszych medialnych doniesień w postaci newsletterów i biuletynów lub przekrojowych wysokospecjalistycznych raportów medialnych.
Skontaktuj się z nami
-
×
Nasze rozwiązania:
Relacje z klientami
Partnerskie relacje z klientami, to podstawa sukcesu firmy. Dzięki bieżącym wiadomościom z internetu i mediów społecznościowych uzyskasz wiedzę niezbędną do lepszego zrozumienia konsumentów, budowania więzi z fanami oraz rozwijania nowych produktów i usług. Monitoring social media umożliwia aktywny dialog i udział w wymianie opinii z aktualnymi i potencjalnymi klientami, poznanie ich potrzeb, czy rozwiązywanie problemów. To świetny sposób na pozyskanie prawdziwych ambasadorów marki i wdrożenie nowoczesnego systemu obsługi.
Skontaktuj się z nami
-
×
Nasze rozwiązania:
Zwiększenie dotarcia informacji
Wysyłasz dziesiątki informacji do mediów, ale ciągle nie jesteś zadowolony z efektów? W dodatku masz wrażenie, że ciągle czytasz i słyszysz o konkurencji? Pozwól, by profesjonaliści wskazali Ci przyczyny – im więcej wiesz, tym większą masz szansę na wybór optymalnych metod działania.
Z pomocą przyjdą Ci raporty medialne. Dzięki analizie nisz komunikacyjnych poznasz:
- źródła i dziennikarzy piszących o marce najczęściej
- dziennikarzy pomijających Twoją markę, a piszących o konkurencyjnych brandach
- wartość materiałów na temat badanej marki i konkurencji w mediach branżowych
- udział procentowy marki i konkurencji w przekazie medialnym
Ale na tym nie koniec. Dodatkowo wesprzemy Cię informacjami z dedykowanej bazy mediów, dziennikarzy i ekspertów, abyś mógł precyzyjnie dotrzeć z komunikacją do kluczowych osób.
Jesteś ciekaw, na ile Twoje materiały przydały się mediom? Skorzystaj z Systemu Effecto, za pomocą którego w czasie rzeczywistym możesz analizować wykorzystanie komunikatów prasowych. To kluczowe na polskim rynku rozwiązanie wspierające działania media relations.
Skontaktuj się z nami
-
×
Nasze rozwiązania:
Ocena działań sponsorskich
Poznaj wymierną wartość inwestycji w sport, sztukę, edukację lub kulturę, niezależnie od tego, czy jesteś sponsorem, czy podmiotem sponsorowanym. Kompleksowy monitoring mediów oraz opracowane na jego podstawie sponsoringowe raporty medialne dają możliwość uzyskania wiedzy nie tylko na temat potencjału zawodnika, wydarzenia lub imprezy, ale także ocenę widoczności logotypu, percepcji marki i skuteczności prowadzonych działań reklamowych. Badanie składa się z dwóch analiz: pierwsza określa sytuację wyjściową i stanowi bazę porównawczą dla drugiej – analizy „właściwej”, która prezentuje efekty zaangażowania sponsoringowego.
Nie działaj intuicyjnie. Sprawdź, czy obie strony umowy sponsorskiej uzyskały zakładane korzyści wizerunkowe i finansowe.
Skontaktuj się z nami
-
×
Nasze rozwiązania:
Weryfikacja strategii
Nawet jeżeli opracowałeś świetny długoterminowy plan rozwoju marki, pamiętaj, że „jedyną stałą rzeczą jest zmienność”. Skuteczność w realizacji przyjętej strategii osiągniesz, systematycznie weryfikując jej założenia ze stanem faktycznym. Zasada ta dotyczy nie tylko komunikacji, ale także ogólnej strategii firmy, czy postępowania w sytuacji kryzysowej. Korzystaj z przeglądów mediów, audytów i raportów medialnych, które dostarczają niezbędnej wiedzy na temat efektów prowadzonych działań, minimalizując ryzyko w procesie podejmowania decyzji. Wybierz optymalne metody postępowania i ciesz się dobrymi rezultatami.
Skontaktuj się z nami
-
×
Nasze rozwiązania:
Ocena pozycji medialnej
Twoja agencja pozyskała nowego Klienta? Masz za zadanie stworzyć strategię komunikacji, a brakuje Ci danych? A może myślisz nad zmianami w firmie, planujesz nowe podejście, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Zacznij od diagnozy obecnego wizerunku firmy, marki czy produktu.
Audyt medialny to badanie na miarę Twoich potrzeb. W wyniku obiektywnej analizy mocnych i słabych stron dotychczasowej komunikacji oraz określeniu szans i zagrożeń otrzymasz konkretne wytyczne do strategii. Za pomocą specjalistycznej analizy przekazów z internetu, social media, prasy, radia i telewizji ocenimy dotychczasową aktywność medialną marki i wskażemy obszary do poprawy.
Otrzymasz raport medialny określający stan początkowy wraz z rekomendacjami. Z taką wiedzą oszacowanie potencjału komunikacyjnego marki będzie naprawdę łatwe. Działaj i na bieżąco obserwuj zmiany zachodzące w wizerunku – to przecież efekty Twojej pracy.
Skontaktuj się z nami
-
×
Nasze rozwiązania:
Zarządzanie budżetem
Wywodzimy się z Poznania i szacunek do pieniędzy mamy we krwi . Zdradzimy Ci kilka sekretów udanych inwestycji.
Sporządzanie, zatwierdzanie i kontrola budżetu strategii, kampanii czy wydarzenia może być tworzona w oparciu o różne metody. Niezależnie od tego, którą z nich wybierzesz, dobrze, abyś na bieżąco oceniał nie tylko wielkość zaplanowanych i wykorzystywanych nakładów, ale także efekty, jakie w ten sposób uzyskujesz. Bezcenne w tym zakresie są raporty medialne, a zwłaszcza analiza kampanii reklamowych. Wnioski z takich badań pomagają w modyfikacji i optymalizacji wydatków oraz określają, jaki jest udział Twoich zasobów w ogólnym budżecie danej branży.
W oparciu o archiwum medialne możesz także sprawdzić strukturę, wzory przekazów i wydatki konkurencji.
Skontaktuj się z nami
Jak działamy?
Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla siebie sposób – przez formularz na stronie, telefonicznie lub za pośrednictwem profilu na facebooku.
Jeżeli jesteś już naszym Klientem, możesz to zrobić również z poziomu portalu Inforia oraz kontaktując się bezpośrednio ze swoim opiekunem handlowym.
Pamiętaj, że w sytuacji kryzysowej do Twojej dyspozycji jest również telefon alarmowy czynny całą dobę.
Powiedz nam, czego potrzebujesz?
W rozmowie z naszym doradcą przedstaw swoje potrzeby. Zaproponujemy Ci najlepsze dostępne rozwiązania na rynku. Na zapytania handlowe złożone od 9:00 do 15:00 za pośrednictwem formularza na stronie odpowiadamy w 15 minut!
Skorzystaj z możliwości sprawdzenia naszych usług przez 7 dni gratis! Potencjalnym Klientom oferujemy najszerszy na rynku nieodpłatny monitoring testowy, a stałym – bezpłatne testy nowych produktów.
Po ustaleniu zakresu, terminu i warunków wykonywania usługi przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę. Z przyjemnością zorganizujemy również spotkanie, podczas którego omówimy szczegóły współpracy i udzielimy wszelkich dodatkowych wyjaśnień dotyczących zlecenia.
Od momentu złożenia zapytania przez cały okres współpracy będzie towarzyszył Ci opiekun. Do Twojej dyspozycji jest dedykowany zespół obsługi, w skład którego – w zależności od specyfiki zlecenia – wchodzą specjaliści z różnych działów.
Autorskie przeglądy mediów otrzymasz za pośrednictwem portalu Inforia i powiadomienia media express – zaawansowanych narzędzi, zapewniających nie tylko całodobowy dostęp do informacji, ale także możliwość wygodnego zarządzania wynikami monitoringu. Efektywność komunikatów prasowych zmierzysz dzięki systemowi Effecto. Zestawiaj, porównuj, analizuj. Korzystaj z informacji zawsze i wszędzie, gdzie tego potrzebujesz.
Zmonitorowane i przeanalizowane materiały stanowią podstawę do opracowania wszystkich produktów znajdujących się w naszej ofercie, począwszy od przeglądów mediów, poprzez newslettery i biuletyny, bazę mediów, dziennikarzy i ekspertów, archiwum medialne, aż do wysokospecjalistycznych raportów medialnych.
Informacje uzyskane w wyniku monitoringu mediów, w zależności od produktu na potrzeby którego są opracowywane, podlegają dalszej weryfikacji merytorycznej, logicznej i emocjonalnej.
Analiza obejmuje szereg elementów: rodzaj mediów, liczbę i jakość materiałów, wydźwięk, źródło i autora, rozmiar, ekwiwalent reklamowy, rozkład publikacji w czasie, zasięg i dotarcie, tematykę oraz potencjał reklamowy
Jest podstawą każdego zlecenia, bez względu na to, jaki produkt docelowo zamówiłeś. Ten etap polega na wyszukiwaniu w internecie, social media, prasie, radiu i telewizji informacji, w których pojawiły się hasła określone i opisane na etapie zlecenia. Monitoring może mieć charakter bieżący lub archiwalny.
Kluczowa na tym etapie jest przede wszystkim konsultacja w zakresie doboru produktów do Twoich potrzeb informacyjnych. Wszystkie szczegóły uzgodnione z doradcą podczas nawiązywania współpracy są precyzyjnie uwzględniane przy uruchamianiu zlecenia i stanowią podstawę do dalszych działań. Dotyczy to zarówno dopasowania produktów, jak i określenia kontekstu danych haseł, wykluczeń, wydźwięków oraz innych elementów, wynikających ze specyfiki poddawanego analizie zagadnienia lub tematyki.