OFERTA

STRONA GŁÓWNA >> OFERTA
Tysiące marek rozwija się dzięki tym produktom
product-1
Raporty
medialne
Mierz efekty kampanii, badaj realizację strategii, wykorzystuj wnioski i rekomendacje analityczne
product-2
Przeglądy
mediów
Odkryj potencjał autorskich przeglądów mediów - poznaj opinie na temat swojej marki, branży i konkurencji
product-3
Newslettery
medialne
Sprawdź rozwiązania, które stanowią niezastąpione źródło wiedzy dla specjalistów z wielu dziedzin
product-4
Audyty
medialne
Znajdź wśród wielu rozproszonych  informacji te właściwe i wartościowe dla Twojej marki
product-5
Baza
mediów
Prowadź efektywną komunikację, buduj relacje z dziennikarzami i docieraj do określonych odbiorców

product-6
Archiwum
medialne
Korzystaj z największych zasobów informacji z mediów, gromadzonych od ponad 50 lat
Wykorzystaj potencjał wszystkich mediów i źródeł
product-7
Monitoring
internetu
Bądź tam, gdzie Twoi klienci - sprawdzaj ich opinie, analizuj dane, reaguj w ponad 850 tys. serwisach i portalach
product-8
Monitoring
social media
Chroń wizerunek marki, buduj zaangażowaną społeczność i odpowiadaj na potrzeby klientów
product-9
Monitoring
prasy
Analizuj publikacje z ponad 1100 polskich tytułów prasowych oraz światowego zasobu informacji
product-10
Monitoring
telewizji
Kontroluj wizerunek marki w mediach o największym zasięgu i dotarciu do odbiorców
product-11
Monitoring
radia
Wsłuchaj się w informacje radiowe z kilkudziesięciu pasm ogólnopolskich, regionalnych, lokalnych i zagranicznych
product-12
Monitoring
zagraniczny
Osiągaj cele komunikacyjne i biznesowe niezależnie od rynku, na jakim pracujesz
Aplikacja Inforia
Poznaj Inforię – najnowocześniejsze narzędzie do monitoringu i analizy mediów.

Korzystaj na portalu z opcji i wskaźników, które pozwalają skutecznie pracować z wynikami oraz interpretować efekty działań komunikacyjnych.
Dowiedz się więcej
BG_home_W6_25012021_04
Potrzeby, na które odpowiadamy
Postaw na produkty i usługi, które będą odpowiadały Twoim oczekiwaniom. Skorzystaj z innowacyjnych rozwiązań technologicznych i zapewnij sobie dostęp do informacji w każdym miejscu i o dowolnej porze.
Poznaj 10 kluczowych obszarów
01
Monitoring
marki
Dowiedz się: kto, gdzie i jak mówi o Twojej marce. Zagwarantuj sobie szybki dostęp do właściwych informacji.
02
Ochrona
wizerunku
Dbaj o reputację marki. Korzystaj z przeglądów mediów i podejmuj odpowiednie działania prewencyjne.
03
Analiza rynku i konkurencji
Nie trać konkurencji z pola widzenia. Zleć monitoring mediów na nazwy rynkowych rywali.
04
Zarządzanie
informacją
Filtruj, zestawiaj, generuj statystyki, dziel się informacją – zwłaszcza gdy jest dobra.
05
Relacje
z klientami
Wykorzystuj bieżące informacje z internetu i social mediów do budowania partnerskich relacji z klientami.
06
Dotarcie
informacji
Odkryj przyczyny niezadowalających efektów komunikacji z mediami.
07
Ocena działań
sponsorskich
Poznaj wymierną wartość inwestycji w sport, sztukę, edukację czy kulturę dla sponsora lub sponsorowanego.
08
Weryfikacja
strategii
Popraw swoją skuteczność i porównuj założenia strategii ze stanem faktycznym.
09
Ocena pozycji
medialnej
Diagnozuj stan wyjściowy, działaj i na bieżąco obserwuj zmiany zachodzące w wizerunku.
10
Zarządzanie
budżetem
Poznaj sekrety udanych inwestycji. Optymalizuj wydatki z pomocą raportów medialnych.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest liderem w dziedzinie kompleksowego monitoringu internetu, social mediów, prasy, radia i telewizji ze źródeł polskich i zagranicznych.

Monitorujemy ponad 5 mln źródeł polskich i blisko 90% światowego rynku mediów, pomagając markom zmieniać rozproszone dane w strategiczne informacje, zarządzać wizerunkiem, docierać do klientów i zwiększać sprzedaż.

Świadczymy usługi dla agencji PR, przedsiębiorstw, koncernów i marek osobistych. Naszą specjalnością są audyty i raporty oraz newslettery medialne.

Wspieramy klientów z całego świata w osiąganiu ich celów niezależnie od rynku, na którym działają. Jesteśmy aktywnym członkiem międzynarodowej organizacji FIBEP – znamy najnowsze trendy w branży medialnej oraz dzielimy się najlepszymi praktykami.