Rusza pierwszy Konkurs e-Mobility Media Awards
Dziennikarze najbardziej zaangażowani w budowanie świadomości społecznej w zakresie elektromobilności otrzymają nagrody w Konkursie e-Mobility Media Awards 2021, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych. Od dzisiaj (27.07.2021) redakcje gazet, czasopism, stacji radiowych, telewizyjnych, portali internetowych oraz dziennikarze mogą zgłaszać nominacje do konkursu poprzez stronę kampanii elektromobilni.pl. Jego wyniki poznamy już w październiku, podczas gali Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.
Rzetelna informacja i edukacja są kluczowe dla rozwoju elektromobilności w Polsce. Media, dostarczając obiektywnej wiedzy, kształtują opinię publiczną w tym zakresie. Do nich, w głównej mierze, kierowany jest projekt e-Mobility Media Awards 2021. Oprócz dziennikarzy, w ramach konkursu wyróżnione zostaną jednak także marki, które prowadzą najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz zeroemisyjnego transportu w Polsce.
Organizatorami Konkursu są Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Projekt ogłoszono 18 czerwca 2021 r., podczas 3. edycji Kongresu MOVE 2021 International Mobility, największej konferencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w całości poświęconej elektromobilności.
– Dynamiczna sytuacja na rynku pojazdów z napędem elektrycznym, niedawne rozpoczęcie naboru w ramach programu „Mój elektryk”, czy też ogłoszenie w lipcu planu „Fit for 55”, którego przyjęcie może doprowadzić do ustanowienia terminu zakończenia rejestracji samochodów spalinowych w całej Unii Europejskiej – to wszystko sprawia, że o elektromobilności mówi się i pisze coraz częściej. W przestrzeni publicznej wciąż funkcjonuje jednak wiele mitów związanych z elektryfikacją transportu. Naszym celem jest wyróżnienie tych mediów, które w rzetelny sposób i w największym stopniu przyczyniają się do kształtowania opinii społecznej na temat pojazdów elektrycznych – mówi Łukasz Witkowski, Dyrektor Operacyjny PSPA.
Zgłoszenia do e-Mobility Media Awards będą przyjmowane łącznie w 16 kategoriach.
Dziennikarze i redakcje mogą zgłaszać nominacje do kategorii: Artykuł Roku, Wideo Roku, Podcast Roku, Marka Roku – nagroda specjalna, Kampania Edukacyjna Roku, Kampania Medialna Roku, Wydarzenie Medialne Roku oraz Najlepsza Współpraca z Mediami. Przyjmowane będą także zgłoszenia przedstawicieli marek oraz osób zainteresowanych elektromobilnością. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez Kapitułę Konkursu, w skład której wejdą przedstawiciele PSPA, PSMM i partnerów kampanii elektromobilni.pl, na podstawie zgłoszeń oraz w drodze głosowania.
Zwycięzcy kategorii: Medium Roku, Branżowe Medium Roku, Medium Lokalne Roku, Marka Roku – motoryzacja, Marka roku – infrastruktura ładowania, Grupa Motoryzacyjna Roku, Samochód Elektryczny Roku – BEV oraz Hybryda Plug-in Roku – PHEV zostaną wskazani na podstawie badania mediów przeprowadzonego przez firmę PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Analiza mediów obejmie ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln polskojęzycznych portali internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych.
– Elektromobilność w kontekście motoryzacji na dobre zagościła już na łamach mediów tradycyjnych i elektronicznych. Wiele marek motoryzacyjnych stawia sobie za cel bycie liderem nie tylko w zakresie sprzedaży aut z napędami elektrycznymi, ale także budowania narracji w przestrzeni medialnej – komentuje Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. – Konkurencyjność produktowa sprawia, że o palmę pierwszeństwa w tym aspekcie rywalizują już praktycznie wszyscy. W codziennej pracy analitycznej zauważamy, że są istotne różnice w tym, jak marki mówią o swoich elektrycznych autach i rozwiązaniach do nich. Budując założenia do e-Mobility Media Awards, staraliśmy się docenić kreujących przekaz po stronie marek, ale także weryfikujących go dziennikarzy i media. Jedna i druga strona w istotny sposób wpływa na podnoszenie wiedzy z tego zakresu w społeczeństwie – dodaje.
Zgłoszenia są przyjmowane od 27 lipca do 30 września br. za pośrednictwem strony internetowej https://elektromobilni.pl/emobility-media-awards Konkurs zostanie rozstrzygnięty podczas Kongresu Nowej Mobilności, który odbędzie się w październiku 2021 r. w Łodzi.
***
Regulamin Konkursu:
https://elektromobilni.pl/pdf/Regulamin-Konkursu-e-Mobility-Media-Awards-2021.pdf
Osoby do kontaktu:
Łukasz Witkowski
Dyrektor Operacyjny
kom: +48 508 004 895
lukasz.witkowski@pspa.com.pl
Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych
Fabryczna 5A, 00-446 Warszawa
www.pspa.com.pl
www.elektromobilni.pl
Marlena Sosnowska
Rzecznik prasowy, menedżer ds. PR
kom: +48 697 410 980
msosnowska@psmm.pl
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
60-801 Poznań, ul. Marcelińska 14
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring
Informacje o Organizatorach Konkursu:
Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA)
Największa organizacja branżowa, kreująca rynek elektromobilności i technologii wodorowych w Polsce i w regionie CEE.
Integruje wiodące marki z całego łańcucha wartości w elektromobilności. Tworzy środowisko producentów pojazdów i infrastruktury, operatorów i dostawców usług ładowania, koncernów paliwowych i energetycznych oraz wszystkich pozostałych podmiotów i instytucji aktywnych w obszarze zrównoważonego transportu.
Zrzesza ponad 120 przedsiębiorstw, będąc 3. pod względem liczby zrzeszonych podmiotów prawnych organizacją branżową w Europie. Wspólnie z nimi działa na rzecz ukształtowania odpowiedniego otoczenia gospodarczego i prawnego, pozwalającego na dynamiczny rozwój zero- i niskoemisyjnych technologii w transporcie.
Tworzy najliczniejszy w Polsce zespół ekspertów i praktyków elektromobilności. Dysponując zespołem konsultantów i trenerów ze specjalistycznym doświadczeniem sektorowym i wiedzą zdobytą w branży, realizuje projekty szkoleniowe, doradcze i eksperckie. Współpracuje z przemysłem, administracją i społeczeństwem.
Dostarcza wiedzę i informacje, kluczowe dla rozwoju biznesu w obszarze zrównoważonego transportu.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Lider w dziedzinie kompleksowego monitoringu internetu, social media, prasy, radia i telewizji oraz analiz medialnych.
Firma świadczy usługi dla największych koncernów, agencji PR, przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych.
Monitoring polskich mediów obejmuje blisko 5 mln źródeł internetowych, w tym social media, 1100 tytułów prasowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych. Monitoring zagraniczny uwzględnia ponad 90% światowego rynku mediów. Przeglądy mediów udostępniane są Klientom za pomocą aplikacji Inforia – innowacyjnego narzędzia do efektywnego zarządzania informacją.
Specjalnością PRESS-SERVICE Monitoring Mediów są audyty medialne oraz wielopoziomowe raporty medialne, niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu wizerunkiem. Niezastąpione źródło wiedzy dla specjalistów w wielu dziedzinach stanowią przeglądy mediów, newslettery i biuletyny.
Firma tworzy ponadnarodowe rozwiązania dla korporacji międzynarodowych. Jest członkiem międzynarodowej organizacji FIBEP oraz jednym z inicjatorów CEE Media Monitoring Group.
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ