Internauci publikują w social media #borejting

STRONA GŁÓWNA >> >>

Internauci publikują w social media #borejting

Akcja internautów „#borejting” od 5 maja podbija media społecznościowe. Dotychczas pojawiło się prawie 6 tys. wzmianek na ten temat na Facebooku i Twitterze – wynika z danych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

List ministra finansów do prezesa Trybunału Konstytucyjnego, w którym Paweł Szałamacha zwrócił się do Andrzeja Rzeplińskiego z prośbą o powstrzymanie się od wypowiadania się do mediów do 13 maja, kiedy to znana agencja ratingowa Moodys ma ogłosić aktualną ocenę wiarygodności kredytowej Polski, wywołała w Polakach skrajne emocje.

Bardzo szybko zareagowali internauci na Twitterze. Wśród najpopularniejszych hashtagów pojawiła się fraza #borejting, która w dniach 5-9 maja została wymieniona w tweetach aż 3,7 tys. razy. Akcja #borejting polegała na opublikowaniu wpisu, w którym internauci podawali ciekawe przykłady, czego nie będą robić do 13 maja.

Użytkownicy Facebooka także wzięli udział w przedsięwzięciu. Hasło #borejting opublikowano w 2,1 tys. wpisów i komentarzy na portalu.


Wykres 1. Liczba publikacji z #borejting na Facebooku i Twitterze w dniach 05.05-09.05.2016 r. do godz. 10.00

 

Nie brakowało także bardzo oryginalnych wypowiedzi z #borejting. Oto kilka przykładów:


Zdjęcie 1. Wypowiedzi internautów na Twitterze
Źródła: https://twitter.com/tvn24/status/728503840010547200
https://twitter.com/Jonaszek/status/729019209968177152
https://twitter.com/ASZdziennik/status/728202917073784833
https://twitter.com/TuPierwszaDama/status/729236629248970753
https://twitter.com/ASZdziennik/status/728187428998131712

 

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.

 

Zapoznaj się z raportami dla mediów: http://psmm.pl/pl/raporty-specjalne

 

Osoba do kontaktu:
Alicja Dahlke-Jurgowiak
specjalista ds. marketingu i PR
mobile: +48 691 630 190
tel. +48 61 66 26 005 wew. 128
adahlke@psmm.pl

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
60-801 Poznań, ul. Marcelińska 14
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring

 

PLIKI DO POBRANIA

Informacja prasowa
REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ