WYBÓR APLIKACJI I PIERWSZE SPOTKANIE
Odpowiadając na ogłoszenie, zostaniesz poproszony o wypełnienie krótkiego formularza. Dołącz swój życiorys oraz list motywacyjny. Szczegółowo analizujemy wszystkie aplikacje i oceniamy stopień, w jakim informacje od kandydatów korespondują z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
Jeżeli zakwalifikujesz się do kolejnego etapu, zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na indywidualne spotkanie z pracownikiem działu rekrutacyjnego. To doskonała okazja do uzupełnienia informacji. Chętnie odpowiemy także na wszystkie Twoje pytania. Podczas spotkania możesz zostać poproszony o wykonanie zadania rekrutacyjnego lub rozwiązanie testu.
ROZMOWA Z PRZYSZŁYM PRZEŁOŻONYM
To kolejny etap rekrutacji. Podczas spotkania będzie towarzyszyła Ci osoba z działu personalnego, którą poznałeś wcześniej. W trakcie rozmowy poznasz zakres swoich obowiązków, a przełożony sprawdzi kompetencje potrzebne na wybranym przez Ciebie stanowisku. Pamiętaj, aby zapytać o wszystkie kwestie związane z systemem i organizacją pracy.
Po pozytywnej ocenie zostaną Ci przedstawione warunki zatrudnienia.
Gratulujemy i witamy w zespole PSMM!