Wkrótce poznamy laureatów Nagród Biznesu Sportowego

STRONA GŁÓWNA >> >>

Wkrótce poznamy laureatów Nagród Biznesu Sportowego

Już 20 października w Warszawie odbędzie się XVII Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczone zostaną Statuetki DEMES, najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży sportowej. Funkcję Audytora Konkursu pełni PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Gala Sportu i Biznesu jest jednym z elementów Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2021, czyli największego wydarzenia dla sektora sportowego.

Forum SPORTBIZ od blisko 2 dekad wspiera rozwój i profesjonalizację marketingu sportowego, sponsoringu i zarządzania w sporcie. Przede wszystkim jest to konferencja, podczas której międzynarodowi i polscy prelegenci przedstawią najnowsze trendy i kluczowe zagadnienia dla przyszłości komunikacji w sporcie. Program wydarzenia został podzielony na trzy dedykowane fora tematyczne – Forum Sponsorów Sportu, Forum Dyscyplin Sportowych i Forum Sportu Lokalnego, w ramach których odbędą się prelekcje oraz panele dyskusyjne.

Przedstawiciele organizacji sportowych będą mieli okazję wysłuchać m.in. Benjamina Steena z Bayernu Monachium, który przedstawi temat budowania tożsamości organizacji sportowej czy też Stefana Gunnaarssiona z Islandzkiego Związku Piłki Nożnej, który opowie o jednym z głośniejszych projektów rebrandingu federacji sportowych. O strategii rozwoju organizacji sportowych dyskutować będą m.in. Marcin Animucki z Ekstraklasy i Piotr Należyty z PGNiG Superligi. Z kolei w specjalnym panelu, o mechanizmach biznesowych i marketingowych na rynku transferowym, opowie gwiazda tegorocznego Forum SPORTBIZ, Gianluca Di Marzio.

W ramach Forum Sponsorów Sportu, którego patronem zostało Ministerstwo Aktywów Państwowych, motywem przewodnim będzie podnoszenie jakości projektów sponsoringowych. Tematem dyskusji będzie Kodeks Dobrych Praktyk Sponsoringowych, a udział w niej weźmie m.in. Sebastian Bykowski – wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, która specjalizuje się w pomiarze sponsoringu sportowego. Przedstawione zostaną również najlepsze projekty sponsoringowe, realizowane przez spółki Skarbu Państwa. O optymalizacji inwestycji w sponsoring opowie Monika Płaczkowska z LVBet, a najnowsze trendy w sponsoringu przedstawi Paulina Kowalska z brytyjskiej agencji Hatch Communications. Współpraca sponsorów z globalnymi wydarzeniami będzie tematem prelekcji Primoża Kastelica, osoby odpowiedzialnej za współpracę marki Hisense z UEFA. Natomiast o specyfice komunikacji w branży bukmacherskiej dyskutować będą przedstawiciele topowych firm bukmacherskich w Polsce.

Na przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego czekają prelekcje związane z aktualnymi wyzwaniami w zarządzaniu sportem w miastach i regionach. O odpowiednim balansie pomiędzy dużymi wydarzeniami sportowymi a atrakcyjną ofertą sportową dla mieszkańców dyskutować będą m.in. Czesław Lang, wiceprezydent Gdyni Marek Łucyk oraz Przemysław Linke z Biegu Piastów. Uczestnicy wysłuchają również debaty o roli OSiRów w zarządzaniu sportem. Promocja regionu poprzez sportu będzie tematem prelekcji Tomaża Susterica, sekretarza generalnego kultowego Pucharu Świata w Planicy. Z kolei tematem prelekcji Bartosza Kobusa będzie Partnerstwo Publiczno-Prywatne, czyli bardzo atrakcyjna forma finansowania inwestycji sportowych.

Pierwszy dzień Forum SPORTBIZ zakończy Wieczór Branżowy, a więc spotkanie integracyjno-networkingowe dla osób ze świata sportu i biznesu.

Drugi dzień wydarzenia to praktyczna wiedza – uczestnicy będą mogli wybierać spośród 7 warsztatów, na których będą pracować nad konkretnymi rozwiązaniami i kreatywnymi działaniami. Na kadrę menedżerską czekają warsztaty strategiczne, podczas których omawiane będą tematy strategii rozwoju sponsoringu, organizacji sportowych i sportu lokalnego. Uczestnicy będą mogli również wziąć udział w warsztatach marketingowych, związanych z social media w sporcie, marketingiem afiliacyjnym czy kreowaniem produktów sportowych.

Wydarzenie zwieńczy Gala Sportu i Biznesu, podczas której już po raz 17. wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego, czyli najbardziej prestiżowe wyróżnienia dla branży sportowej. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jako Partner-Audytor dba o przebieg głosowania zgodny z regulaminem Nagród.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.sportbizforum.com

 

Osoby do kontaktu:

Dominik Kajzerski
Managing Director
tel.: +48 508 670 149
d.kajzerski@sportwin.pl

SportWin
60-642 Poznań, ul. Źródlana 19/1A
www.sportwin.pl

 

Marlena Sosnowska
Rzecznik prasowy, menedżer ds. PR
kom: +48 697 410 980
msosnowska@psmm.pl

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
60-801 Poznań, ul. Marcelińska 14
www.psmm.pl

REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ