audyt marketingowy

Audyty medialne

Każdy może znaleźć w mediach wiele rozproszonych informacji. Sztuką jest wyszukanie informacji właściwych i wartościowych. Im więcej wiesz na temat efektów prowadzonej komunikacji, tym większą masz szansę na wybór optymalnych metod działania. Audyt marketingowy oferowany przez Agencję Informacyjną PRESS-SERVICE Monitoring Mediów to kompleksowa odpowiedź na wszelkie dręczące Cię kwestie związane z obecnością Twojej firmy i marki w sieci. Audyt marketingowy precyzyjnie zweryfikuje wszelkie założenia i działania marketingowe, PR i komunikacyjne związane z widocznością marki. Uzyskasz pełną odpowiedź na temat wpływu Twoich działań marketingowych na wizerunek oraz znajomość Twojego przedsiębiorstwa w sieci.

Precyzyjny audyt marketingowy odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy

Skuteczność działań marketingowych rzadko można ocenić przed wprowadzeniem ich w życie. Co więcej, nawet najlepiej przeprowadzona kampania marketingowa może nie przynieść pożądanych rezultatów. Dlatego też warto poprzedzić kampanie marketingowe precyzyjnym audytem marketingowym. Uzyskane odpowiedzi pozwolą precyzyjnie poznać najważniejsze kanały komunikacji, które wpłyną na zwiększenie świadomości marki. Umożliwią rozpoznanie błędów i niedociągnięć będących podstawą niepowodzeń w zakresie marketingu internetowego. Audyt marketingowy pozwoli również wskazać, które kierunki działań będą najkorzystniejsze dla rozwoju marki.

Audyt medialny pozwoli Ci na wskazanie różnic i zależności pomiędzy założeniami komunikacyjnymi a stanem faktycznym. Zapewni obserwację zmian zachodzących w wizerunku medialnym pod wpływem prowadzonych działań, dzięki porównaniu danych z bieżących analiz z informacjami ze stanu początkowego. Badanie odpowiada na pytanie, jakie tematy są najczęściej podejmowane w kontekście badanej firmy, czy marki, jaki jest ich wydźwięk, jakie media są zainteresowane danym zagadnieniem oraz którzy dziennikarze najczęściej i najchętniej piszą na ten temat. Precyzyjne wskazanie obszarów skutecznego oddziaływania Twoich praktyk marketingowych może być praktyczną wskazówką do modyfikacji, korekty lub budowy nowej strategii marketingowej. Audyt marketingowy to narzędzie, które pozwoli zdobyć pełną świadomość na temat aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa oraz umożliwi skuteczne dotarcie do przyszłych, a także wzmocni wizerunek firmy wśród obecnych Klientów. Szczegółowa analiza sytuacji, leżąca u podstaw audytu marketingowego obejmująca otoczenie firmy, wpływ jej działań na Klientów, a także ocenę dotychczasowych działań marketingowych jest doskonałym materiałem, który z pewnością pozwoli Twojej firmie rozwinąć skrzydła.

Wyniki audytu są dostarczane w postaci raportu medialnego.

Agencja Informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów serdecznie zaprasza do zapoznania się ze szczegółami oferty obejmującej szczegółowy audyt marketingowy. Jesteśmy przekonani, że na podstawie uzyskanych informacji Twoje przedsiębiorstwo znajdzie skuteczne metody rozwoju i ekspansji rynkowej oraz zdobycia przewagi konkurencyjnej.