Monitoring marki

Internet daje współczesnym przedsiębiorcom ogromne możliwości rozwoju. Aby jednak trafić ze swoim produktem, usługa lub marką do zainteresowanego Klienta, należy go najpierw odszukać. Sytuacja, w której istnieje zainteresowany zakupem Klient oraz oferujący produkt lub usługę spełniającą wszystkie jego oczekiwania sprzedawca, którzy nie potrafią się spotkać w sieci lub po prostu się mijają, jest wysoce niekorzystna dla obu stron. Dlatego też warto skorzystać z narzędzi umożliwiających identyfikację Klienta, komunikację z nim i dotarcie z produktem, usługą lub marką. Jednym z takich narzędzi jest monitoring marki w Internecie oferowany przez Agencję Informacyjną PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Chciałbyś wiedzieć kto, gdzie i jak mówi o Twojej marce? Dobrze trafiłeś. Monitoring mediów, zwłaszcza internetu i social media pozwala ustalić, co konsument sądzi o danym brandzie w osobistych relacjach z innymi użytkownikami. Tego typu wypowiedzi są najbardziej wiarygodnymi komunikatami.

Obecnie większość decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o opinie innych osób. Większość konsumentów poszukuje informacji w sieci, które wpływają na ich decyzje zakupowe. Ignorowanie tego trendu może przynieść jedynie kłopoty. Monitoring marki w Internecie i social media to skuteczne narzędzie umożliwiające natychmiastową reakcję na każdą wzmiankę dotyczącą Twojej marki w sieci. Szybka reakcja, skuteczna komunikacja i budowanie trwałych pozytywnych relacji w konsekwencji zapewnią Ci rzesze lojalnych Klientów. Monitoring marki umożliwia ponadto dokładne poznanie Twojego odbiorcy. Monitoring marki w Internecie pozwala również między innymi:

  • Chronić wizerunek marki – dzięki możliwości natychmiastowej reakcji na negatywne komentarze lub opinie dotyczące marki w sieci,
  • Uzyskać opinie Twoich Klientów na temat marki – monitoring marki umożliwia wgląd w każdą dyskusję związaną z tematem marki lub produktu,
  • Wsparcie działań proklienckich w Internecie – precyzyjny monitoring marki dostarczy Ci informacje na temat każdej wzmiance o niej w sieci,
  • Znalezienie nowych Klientów – obserwacja zapytań Klientów pozwoli Ci lepiej dopasować swoją ofertę do oczekiwań Klientów,
  • Ocenę sentymentu – analiza sentymentu określa rozkład pozytywnych i negatywnych opinii na temat Twojej marki.

Właściwa informacja to podstawa budowania i kontroli wizerunku, relacji z klientami oraz sprzedaży.

Monitoring marki w Internecie odpowiedzią na realia biznesowe

W dzisiejszym świecie brak obecności marki w sieci jest jednoznaczne ze skazaniem jej na niebyt. Zakrojone na szeroką skalę działania marketingowe w Internecie pozwalają dotrzeć do bardzo szerokich, a zarazem precyzyjnie wyselekcjonowanych grup odbiorców. W celu dokładnego określenia profilu użytkownika Twojego produktu lub marki warto wykorzystać narzędzia monitoringu marki. Precyzyjna i pełna obserwacja zachowań użytkowników Internetu i sieci społecznościowych pozwoli Ci szczegółowo określić profil Klienta i dostosować ofertę do jego oczekiwań. Monitoring marki umożliwia dokładne poznanie Klienta, bodźców wpływających na jego decyzje zakupowe, a także określenie zapytań, jakimi kieruje się poszukując Twoich produktów. Wykorzystaj potężne narzędzie, jakim jest monitoring marki i już teraz zdobądź przewagę nad konkurencją.

Monitoring marki w Internecie – szczegółowe informacje na temat Twojej marki w sieci

Agencja Informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oferuje szczegółowy monitoring marki w Internecie, który obejmuje ponad 850 tys. serwisów i portali internetowych. W zależności od wybranego pakietu otrzymasz nieograniczoną liczbę wyników, profesjonalne wsparcie w zakresie analizy przeprowadzanej przez wykwalifikowanych specjalistów, a także narzędzia dodatkowe, takie jak na przykład:

  • Powiadomienia media express,
  • Szczegółowe raporty medialne,
  • Monitoring kryzysowy,
  • Profesjonalne doradztwo wizerunkowe.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów to najlepszy partner do współpracy w ramach monitoringu marki w sieci. Profesjonalizm i najszerszy zakres analityki pozwoli Ci uzyskać najbardziej szczegółowe informacje oraz w porę zareagować na jakiekolwiek sytuacje kryzysowe związane z Twoją marką.

Real-time marketing i monitoring marki narzędziami zwiększenia przewagi konkurencyjnej

Zdajemy sobie sprawę, że szybki dostęp do informacji jest bezcenny, dlatego szczególną uwagę zwracamy na czas jej dostarczenia. Przejrzysty sposób prezentacji wyników na portalu Inforia pozwala reagować na wpisy praktycznie w czasie rzeczywistym, a zgromadzone informacje stanowią podstawę do dalszej analizy i opracowania raportów medialnych z social media. Dzięki zastosowaniu w praktyce możliwości, jakie daje monitoring marki, możemy wprowadzić w życie real-time marketing, czyli natychmiastową reakcję na każdą wzmiankę na temat marki i dzięki temu budować pozytywne i trwałe relacje z Klientami. Zastosowanie strategii „Kliencie, widzę Cię” pozwoli na szybką reakcję i dostosowanie działań marketingowych do potrzeb użytkowników Twojej marki. Monitoring marki w sieci oferowany przez Agencję Informacyjną PRESS-SERVICE Monitoring Mediów stanowi doskonałe narzędzie budowy relacji z Klientem, kluczowego aspektu sukcesu w dzisiejszych realiach biznesowych.

Monitoring marki dla widoczności w wyszukiwarkach

SEO to obecnie najskuteczniejszy sposób dotarcia do Klientów. Pomijając szereg aspektów związanych z budową i optymalizacją witryny internetowej, czy strategią linkowania, pozycjonowanie skupia się na najważniejszym elemencie – treściach. Content jest niezwykle istotny w kontekście widoczności w sieci. Google jest przede wszystkim wyszukiwarką tekstową i na podstawie tekstów zawartych na stronie ocenia jej wartość. Stąd też ogromny nacisk na unikalność treści na stronie oraz odpowiedni dobór fraz kluczowych i ich nasycenie. Umiejętne wykorzystanie monitoringu marki w Internecie pozwoli Ci określić, na podstawie jakich fraz kluczowych użytkownicy sieci wyszukują informacje na temat Twojego brandu. Użytkownicy Internetu najczęściej kończą wyszukiwanie informacji w sieci na pierwszych dziesięciu wynikach. Monitoring marki umożliwi Ci precyzyjnie dopasowanie unikalnych treści do potrzeb użytkowników, dzięki czemu sprawisz, że to właśnie Twoja witryna i Twoja marka pojawi się w TOP10 wyników wyszukiwania. Twórz treści w oparciu o wyniki analiz i bądź widoczny dla swoich Klientów. Monitoring marki w sieci to najlepszy sposób na zwiększenie widoczności brandu w Internecie. Wykorzystaj to potężne narzędzie do budowy trwałej przewagi nad konkurencją. Skontaktuj się z Agencją Informacyjną PRESS-SERVICE Monitoring Mediów już dzisiaj i poznaj nasze możliwości w zakresie monitoringu marki w sieci. Wypróbuj nasze narzędzia i zobacz, jak wiele korzyści przyniosą one Twojej marce. Serdecznie zapraszamy.