Monitoring blogów

Poznaj opinie o swojej marce i firmie. Wpływaj na influencerów. Uzyskuj przewagę konkurencyjną dzięki opiniom w Internecie.

Około 80% użytkowników Internetu przed podjęciem decyzji zakupowej poszukuje informacji na temat produktu, usługi lub firmy w sieci. Wpisy, komentarze, opinie, dyskusje i inne informacje dotyczące Twojej marki mogą pojawić się w przeróżnych miejscach. Nie tylko social media generują opinie. Do miejsc, na które należy zwrócić uwagę należą między innymi fora internetowe, a także blogi. Bloggerzy bardzo często opiniują, komentują lub oceniają produkty i usługi na swoich stronach w sieci. Dlatego też tak ważny jest monitoring blogów. Dzięki precyzyjnej i aktualnej informacji możesz w czasie rzeczywistym zareagować na każdy wpis blogowy. Monitorowanie blogów pozwala więc budować pozytywny wizerunek marki produktu czy usługi, a także reagować na niekorzystne opinie i rozwiązywać kłopoty zanim przeistoczą się w kryzys. Zaufanie do marki jest bardzo ważnym elementem w procesie rozwoju produktu, usługi lub firmy. Wykorzystaj monitoring blogów do utworzenia odpowiedniej atmosfery wokół swojego brandu.

Monitoring blogów narzędziem do rozwoju firmy

Nikt chyba nie ma wątpliwości, jak ważne są opinie influencerów w sieci. Ich wpisy blogowe mogą znacząco pomóc lub skutecznie zaszkodzić marce. Warto więc korzystać z narzędzi do monitorowania blogów dla uzyskania informacji na temat pozytywnych i negatywnych wpisów oraz dyskusji na stronach bloggerów. Monitoring blogów oferowany przez Agencję Informacyjną PRESS-SERVICE Monitoring Mediów umożliwia natychmiastową reakcję na każdą wzmiankę dotycząca brandu na blogu. Takie działania, zwane real-time marketing jest najlepszą odpowiedzią na oczekiwania współczesnych konsumentów, dla których opinie w sieci mają największe znaczenie w budowie decyzji zakupowej. Monitorowanie blogów od PRESS-SERVICE to narzędzie pozwalające:

  • W najkrótszym czasie odpowiedzieć na potrzeby Klientów,
  • Polepszyć relację z odbiorcami,
  • Zdobyć unikalną treść w odniesieniu do Twojej marki,
  • Zwiększyć zaangażowanie odbiorców.

Korzyści, jakie płyną z monitoringu blogów w połączeniu z kreatywnością i zaangażowaniem w budowanie świadomości marki z pewnością zbudują pozytywny wizerunek i wpłyną na rozwój brandu i firmy. Pełna świadomość występowanie oraz reakcja na wszystkie wzmianki dotyczące Twojej marki są doskonałym narzędziem marketingowym i w ogromnym stopniu wpływają na rozwój firmy. Sprawdź już teraz, jakie możliwości daje monitoring blogów od Agencji Informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Serdecznie zapraszamy.