Komunikat o błędzie

  • Notice: unserialize(): Error at offset 691 of 751 bytes w _ctools_export_unpack_object() (linia 820 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/includes/export.inc).
  • Notice: Undefined index: body w ctools_custom_content_type_get_conf() (linia 150 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: title w ctools_custom_content_type_render() (linia 177 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: body w ctools_custom_content_type_render() (linia 180 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: format w ctools_custom_content_type_render() (linia 185 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).

Kampanie social media

Skuteczny monitoring mediów jest narzędziem niezbędnym dla wsparcia działań komunikacyjnych przedsiębiorstwa. Koncentrując się na osiągnięciu sukcesu przedsiębiorstwa nie sposób obejść się bez skutecznych kampanii w social media. Jednak przeprowadzenie kampanii to dopiero pierwszy krok. Kolejnym, równie istotnym jest precyzyjny pomiar integracji biznesowej wokół firmy, marki, czy produktu. Kampanie social media wymagają precyzyjnego monitoringu, aby znaleźć odpowiedź na pytanie, jak skutecznie komunikować się z odbiorcami. Dzięki usłudze monitoringu mediów można dokładnie określić, przewidzieć i przygotować najlepszą odpowiedź na zachowania konsumentów.

Słuchaj swoich odbiorców – osiągniesz sukces

Według badań Gemius/PBI liczba internautów w Polsce w 2018 roku wynosiła ponad 28 mln. Jest to prawie 75% mieszkańców kraju. Ponadto stale rośnie liczba użytkowników platform social media. Internauci blogują, udostępniają filmy na YouTube, publikują zdjęcia na Instagramie i Pinterście, a także komentują, oceniają i opisują swoje doświadczenia na Facebooku lub Twiterze. To właśnie social media stały się najlepszym sposobem na znalezienie porady, polecenia lub opinii. Nie sposób prowadzić zatem biznesu we współczesnej rzeczywistości biznesowej pomijając kampanie social media. Jak zatem mierzyć skuteczność kampanii social media? Jakie informacje można zdobyć korzystając z monitoringu kampanii w sieciach społecznościowych?

Skuteczny monitoring kampanii social media

Monitoring kampanii social media jest niczym innym jak wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do wsłuchania się w opinie internautów – odbiorców i klientów marki. Korzystając z monitoringu mediów w zakresie kampanii social media uzyskujemy możliwość zdobycia informacji na dowolny temat w oparciu o wybrane słowa kluczowe. Najlepszym sposobem na uzyskanie rzeczowych danych z kampanii social media jest przekazanie zadania w ręce profesjonalistów. Profesjonalna Agencja Informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów zaprasza do skorzystania z usług monitoringu mediów, w tym social media. W zależności od wybranego pakietu Agencja oferuje określoną liczbę monitorowanych tematów, nielimitowaną liczbę słów kluczowych oraz profesjonalną analizę pozyskanych danych. Zaletą współpracy z psmm.pl jest uzyskanie precyzyjnych informacji, a także między innymi:

  • Analizę wyników w czasie rzeczywistym,
  • Badanie wszystkich portali internetowych,
  • Pozyskiwanie informacji o źródłach,
  • Analizę sentymentu (nastawienia użytkownika).

Współpraca z Agencją Informacyjną PRESS-SERVICE Monitoring Mediów to pewność uzyskania dokładnych danych, profesjonalna obsługa, szczegółowe analizy wyników i zasięgu. Kampanie social media to obecnie jedne z kluczowych aspektów działań reklamowych i budujących społeczność wokół firmy, usługi, produktu czy brandu. Skorzystaj z usług profesjonalistów i badaj skuteczność działań w mediach społecznościowych. Agencja Informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, serdecznie zaprasza do zapoznania się z propozycją pakietów oraz współpracy.