Komunikat o błędzie

  • Notice: unserialize(): Error at offset 691 of 751 bytes w _ctools_export_unpack_object() (linia 820 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/includes/export.inc).
  • Notice: Undefined index: body w ctools_custom_content_type_get_conf() (linia 150 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: title w ctools_custom_content_type_render() (linia 177 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: body w ctools_custom_content_type_render() (linia 180 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
  • Notice: Undefined index: format w ctools_custom_content_type_render() (linia 185 z /home/inforiaprg/pl-psmm/sites/all/modules/ctools/plugins/content_types/custom/custom.inc).
16-02-2021

Legia w nowym roku wróciła na czoło rankingu medialności

Po trzech miesiącach dominacji Lecha Poznań, Legia Warszawa ponownie została najbardziej medialnym klubem piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy - wynika z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wśród piłkarzy równych sobie po raz kolejny nie miał Robert Lewandowski.

Styczeń był miesiącem przygotowań do wznowienia sezonu oraz pierwszej kolejki po zimowej przerwie. W sytuacjach, w których nie mamy do czynienia z emocjami sportowymi, to właśnie Legia zazwyczaj jest najlepiej spozycjonowana medialnie spośród wszystkich klubów PKO BP Ekstraklasy. Nie inaczej było tym razem, a sytuację poprawiło jeszcze zgrupowanie Legii, które nietypowo odbyło się w Dubaju i wzbudziło spore zainteresowanie. Wynik ostatecznie wywindowała dodatkowo kompletnie niespodziewana porażka w pierwszym ligowym meczu z ostatnim w tabeli Podbeskidziem Bielsko-Biała.

W przypadku Lecha Poznań sytuacja wygląda dość podobnie. W przypadku okresów, podczas których dziennikarze skupiają się na przygotowaniach zespołów i potencjalnych transferach, to zazwyczaj drugi najbardziej medialny klub w Polsce. W styczniu uwagę przyciągnął transfer Bartosza Salamona, który wygenerował „Kolejorzowi” wiele dodatkowych publikacji.

Kolejne zespoły znalazły się dość daleko za plecami dwóch medialnych potentatów. Trzeci Śląsk Wrocław wyprzedził Wisłę Kraków, która spadła o jedną pozycję. Małopolski klub od jakiegoś czasu poprawia swój wynik dzięki wielu kwestiom organizacyjnym. W styczniu były nimi sprawy związane z połączeniem piłkarskiej spółki Wisły Kraków ze stowarzyszeniem TS Wisła oraz kwestia rywalizacji z Cracovią o miano najstarszego klubu w Polsce. Oba kluby mają swoje argumenty. Na uwagę zasługuje siódme miejsce Rakowa Częstochowa – wraz z dobrymi wynikami rośnie także pozycja medialna klubu.

Wykres 1. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn LOTTO Ekstraklasy w styczniu 2021 (prasa i wybrane strony internetowe)

 

W Fortuna 1. Lidze kolejny miesiąc z rzędu nie doszło do zmian w czołówce, a podium obsadziły dokładnie te same zespoły, co w grudniu 2020 r. – Korona Kielce, Arka Gdynia i Widzew Łódź, i to pomimo tego, że Fortuna I liga wznawia swoje rozgrywki dopiero pod koniec lutego. W styczniu w przypadku wszystkich drużyn przekaz zdominowały sprawy organizacyjne, transferowe i mecze sparingowe. Najmocniej wpłynęło to na wyniki Radomiaka i Górnika Łęczna, które zazwyczaj znajdują się w pierwszej szóstce zestawienia, a tym razem zajęły miejsca dopiero pod koniec pierwszej dziesiątki.

Wykres 2. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn Fortuny 1. ligi w styczniu 2021 (prasa i wybrane strony internetowe)

 

Wśród polskich piłkarzy będących zawodnikami klubów jednej z pięciu najsilniejszych europejskich lig, po raz kolejny równych sobie nie miał Robert Lewandowski. Trzeba jednak przyznać, że strata drugiego w zestawieniu zawodnika była mniejsza niż zazwyczaj. Wszystko za sprawą sagi transferowej Arkadiusza Milika, która zakończyła się w drugiej połowie stycznia, a polski napastnik został wypożyczony przez Napoli do Olympique Marsylia. Na dalszych miejscach zaskoczeń nie ma, choć warto zauważyć pozycję w czołowej „10” Bartłomieja Drągowskiego. Polski bramkarz zbiera coraz lepsze noty za swoje występy w Serie A, za czym idzie popularność w mediach.

Wykres 3. TOP 10 najbardziej medialnych polskich piłkarzy występujących w pięciu najmocniejszych ligach europejskich w styczniu 2021 (prasa i wybrane strony internetowe)

 

„Piłka w grze”, dawniej „Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com, Instagram.com, Wykop.pl) . Badanie prowadzone jest cyklicznie począwszy od 1 marca 2010 roku. Do tej pory wzięto pod uwagę już ponad 1,8 mln informacji.

 

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyraża zgodę na pełną lub częściową publikację materiałów pod warunkiem podania źródła (pełna nazwa firmy: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów). W przypadku wykorzystania grafik należy wskazać źródło (nazwę firmy lub logotyp) przy każdym wykresie.

Zapoznaj się z raportami dla mediów: http://psmm.pl/pl/raporty-specjalne

 

Osoba do kontaktu:

Marlena Sosnowska
Rzecznik prasowy, menedżer ds. PR
kom: +48 697 410 980
tel. +48 61 66 26 005 wew. 128
msosnowska@psmm.pl

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
60-801 Poznań, ul. Marcelińska 14
www.psmm.pl
www.twitter.com/PSMMonitoring
www.facebook.com/PSMMonitoring
 

Pliki do pobrania

cuckold porn sexy video arab porn video bdsm video anal video