Sprawdź nas. Obsługa klienta

Od momentu złożenia zapytania, przez cały okres współpracy, będzie towarzyszył Ci jeden wybrany opiekun. Do jego zadań należy:

  • rozpoznanie Twoich oczekiwań
  • doradzanie najlepszych rozwiązań
  • ustalenie zakresu i warunków wykonania usługi
  • bieżąca komunikacja i dbanie o najwyższy poziom realizacji zlecenia. 

Nieustannie poszerzamy wiedzę, aby skutecznie reagować na Twoje potrzeby. Stworzyliśmy dedykowane zespoły obsługi, w skład których – w zależności od zlecenia - wchodzą specjaliści z różnych działów. W przypadku sytuacji kryzysowej będziemy z Tobą 24 godziny na dobę - telefon alarmowy czynny non stop: 693 600 700.
Chętnie dzielimy się wiedzą z zakresu wykorzystania wyników monitoringu mediów i zarządzania informacją, organizujemy szkolenia dla użytkowników portalu Inforia oraz systemu Effecto, a razie potrzeby udzielamy wyczerpujących wyjaśnień telefonicznie i mailowo.
W dni robocze odpowiadamy w ciągu 15 minut na zapytania handlowe złożone między godz. 9:00 a 15:00. Pamiętaj o możliwości nieodpłatnego przetestowania naszych usług. 

 

Skontaktuj się z nami