O nas

 

Informacje pełne, sprawdzone, dostępne na czas, o każdej porze i w każdym miejscu – to nasze motto.
Informacje pojawiające się nagle, rozchodzące się lotem błyskawicy i o nieograniczonym zasięgu – to nasza codzienność. 

Umiejętność wyszukania właściwej informacji na dany temat jest niezbędną współcześnie kompetencją. Monitorujemy media, pozyskując informacje z internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Dziś, kiedy źródła liczy się w milionach, zapewniamy dostęp do najszerszej i najdynamiczniej rozwijanej bazy mediów na rynku. 

Ale to nie wszystko – specjalizujemy się w profesjonalnej analizie przekazu. W naszej ofercie znajdziesz przeglądy mediów, audyty i raporty medialne oraz newslettery i biuletyny, w których diagnozujemy wizerunek marki, branży czy wydarzenia. 
 
Doświadczenie, wiedza, elastyczność i najwyższej jakości obsługa sprawiają, że Agencję Informacyjną PRESS-SERVICE wybierają najbardziej wymagający Klienci.

Witaj w świecie informacji
Zespół PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Misja, którą się kierujemy

Dążymy do zaspokajania rosnących potrzeb informacyjnych przedsiębiorstw, instytucji i osób, dostarczając im kompleksowe rozwiązania informacyjne oparte o wiedzę z mediów i nowoczesne technologie. Pomagamy budować pozytywny wizerunek medialny, zwiększając efektywność oraz wzmacniając pozycję rynkową naszych Klientów.
 
Wizja, do której dążymy

Wybiegamy w przyszłość, dopasowując działania do zmieniającego się rynku mediów i zaspokajając szeroko rozumiane potrzeby informacyjne specjalistów do spraw public relations, marketingu i kadry zarządzającej. Profilujemy działania, aby jak najszybciej dostarczyć właściwej osobie odpowiednią informację. Edukujemy rynek w zakresie dostępu do informacji, jej przetwarzania oraz wykorzystania. 
                                                                                                                              
Wartości, którym jesteśmy wierni

  • budujemy z Klientami długoterminowe partnerskie relacje
  • jesteśmy organizacją innowacyjną, elastyczną i otwartą na zmiany
  • korzystamy wzajemnie ze swojej wiedzy, wierząc, że najlepsze rozwiązania powstają w wyniku szerokiej wymiany doświadczeń i pracy zespołowej
  • dbamy o pozytywne, trwałe relacje, doceniamy odmienne punkty widzenia i indywidualność
  • szanujemy się wzajemnie za to, kim jesteśmy, cenimy nasze pasje, entuzjazm i zaangażowanie
  • wspomagamy inicjatywy pracowników i wspieramy środowisko branżowe
  • ponad wszystko dbamy jednak o jakość i spójność naszych wszystkich działań
Zbigniew Długi
prezes zarządu

Ukończył studia z zakresu informacji naukowej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stworzył podwaliny współczesnego monitoringu mediów. Z jego inicjatywy na potrzeby tworzenia raportów branżowych powstał Prasowy Indeks Mocy (PIM), unikalny w skali kraju wskaźnik skuteczności publikacji prasowych i reklamy. Od 1991 r. nieprzerwanie piastuje stanowisko prezesa PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Jest członkiem Stowarzyszenia Dziennikarzy RP. Niezależne środowisko dziennikarskie przyznało mu tytuł Medialnej Osobowości Wielkopolski roku 2008. Uzyskane wyróżnienie to konsekwencja długoletniej obecności PRESS-SERVICE Monitoring Mediów na rynku mediów, otwartości na potrzeby informacyjne dziennikarzy, życzliwości i woli współpracy z mediami. 
Pasjonuje się numizmatyką i strzelectwem. Kilkukrotny zwycięzca Centralnych Zawodów Klubów Oficerów Rezerwy RP. Uhonorowany Złotym Krzyżem Zasługi RP oraz złotym medalem „Za Zasługi dla Obronności Kraju” m.in. za wyniki sportowe i prace na rzecz popularyzacji strzelectwa.

Za największą wartość uznaje rodzinę. Jego „oczkiem w głowie” są wnuczki. 

Sebastian Bykowski
wiceprezes zarządu, dyrektor generalny

Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jedną z największych w Europie w tej branży, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011 i 2015. Współtwórca Cafe News SA, doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań komunikacyjnych oraz prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu i marketingu. Uhonorowany przez organizatorów Kongresu PR w Rzeszowie wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations. Z pasją i zaangażowaniem wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach w całej Polsce. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania, w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee - komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.

Ma dwie córki. Jest miłośnikiem muzyki, fotografii i podróży.

Sebastian Bykowski
wiceprezes zarządu, dyrektor generalny

Znawca najnowszych trendów w światowym monitoringu mediów. Aktywny uczestnik polskich konferencji oraz międzynarodowych kongresów i zjazdów organizowanych przez FIBEP I AMEC.

Obszary tematyczne:

  • zmiany na rynku mediów
  • zarządzanie informacją
  • monitoring mediów
  • pomiar efektów komunikacji

 sbykowski@psmm.pl

 

Biogram Zdjęcie
Monika Szafrańska
wicedyrektor ds. sprzedaży

Odpowiada za realizację strategii sprzedaży i zarządza zespołem doradców handlowych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Interesują ją zagadnienia filozofii i psychologii biznesu.

Obszary tematyczne:

  • zarządzanie informacją
  • filozofia biznesu
  • rozwój i wpływ narzędzi komunikacyjnych na relacje międzyludzkie

mszafranska@psmm.pl

 

Biogram Zdjęcie
Marlena Sosnowska
rzecznik prasowy, menedżer ds. PR

Interesują ją zagadnienia public relations, realizacji i ewaluacji działań marketingowych w mediach społecznościowych oraz designu w biznesie.

Obszary tematyczne:

  • social media
  • corporate identity
  • zarządzanie kryzysowe

msosnowska@psmm.pl

 

Biogram Zdjęcie
Marcin Szczupak
kierownik działu raportów medialnych

Interesują go nowe media, rozwój i wykorzystanie technologii w przekazie informacji, zagadnienia public relations i marketingu, sprzedaży i zarządzania. Występował w charakterze eksperta opracowującego standard kompetencji dla zawodu: analityk informacji i raportów medialnych oraz jako ewaluator i członek komisji dla zawodów: analityk ruchu na stronach internetowych, broker informacji (researcher), menedżer zawartości serwisów internetowych i specjalista zarządzania informacją.

Obszary tematyczne:

  • problematyka mierzenia efektywności działań komunikacyjnych w zakresie public relations oraz wykorzystania danych z monitoring mediów jako narzędzia uzupełniającego analizy big data
  • badania medialne
  • analizy interdyscyplinarne

mszczupak@psmm.pl

 

Biogram Zdjęcie

Zespół

 

Zgrany zespół to podstawa wszelkiego sukcesu. Każdy z nas jest inny, mamy różne pasje, ale łączy nas wspólny cel – zadowolenie Klientów.

Partnerzy

 

Projekty unijne

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2.

W związku z realizacją projektu pn. „Automatyzacja i optymalizacja efektywnej metody śledzenia rezonansu informacji w mediach polskojęzycznych wraz z analizą sentymentu wartościowań” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Działanie Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie Badania przemysłowe i prace rozwojowe Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. ogłasza zgodnie z zasadą konkurencyjności postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup następujących elementów projektu: Serwery typu blade wraz z obudową - 6 sztuk

Zakup serwerów wraz z obudową w formie leasingu Czas trwania leasingu to 22 m-ce   i zakończenie leasingu do grudnia 2018 roku.

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się TUTAJ.
Informacja o wyborze dostawcy znajduje się TUTAJ.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „Automatyzacja i optymalizacja efektywnej metody śledzenia rezonansu informacji w mediach polskojęzycznych wraz z analizą sentymentu wartościowań.” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Priorytet 1: Wsparcie prowadzenia prac B+R przez przedsiębiorstwa, Działanie 1.1: Projekty B+R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1: Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa.

Celem realizacji projektu jest opracowanie efektywnej metody śledzenia rezonansu informacji w mediach polskojęzycznych wraz z analizą sentymentu wartościowań.

Rezultatem projektu będzie opracowanie unikalnej w skali krajowej usługi (innowacja produktowa) umożliwiającej klientom zaspokajanie potrzeby śledzenia rezonansu informacji w mediach, która będzie użytkowym wynikiem w postaci implementacji opracowanych w projekcie metod; dodatkowo, z perspektywy Wnioskodawcy, realizacja projektu przyczyni się do udoskonalenia wewnętrznego procesu monitoringu radia i telewizji.

Wartość projektu: 5 417 246.00 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 3 571 284.75 PLN

Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Piotra Długiego pdlugi@psmm.pl

 

                 

Dotacje na Innowacje

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu realizuje projekt „Wdrożenie innowacyjnego systemu B2B do elektronicznej wymiany danych i zarządzania informacją w firmie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.” w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2.

Planowany do wdrożenia system B2B ma na celu umożliwienie automatycznej wymiany informacji pomiędzy systemami informatycznymi firm współpracujących z Beneficjentem. W ramach realizacji tego celu wdrożono zintegrowany system B2B pozwalający na automatyczne pobieranie i przygotowanie danych niezbędnych do wymiany informacji. Wdrożone moduły pozwolą zautomatyzować procesy biznesowe zachodzące pomiędzy systemami informatycznymi współpracujących przedsiębiorstw: proces zarządzania zleceniami dostawców, proces dostarczania informacji do partnera zagranicznego, proces odbioru informacji od partnera zagranicznego oraz proces zarządzania przetwarzaniem danych. Projekt zostanie zrealizowany w okresie 01.07.2011 – 30.06.2013.

Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Przemysława Palacza pod nr tel. +48 61 66 26 005 

Więcej informacji o dotacjach unijnych można uzyskać:

http://europa.eu/index_pl.htm
http://www.poig.gov.pl
http://www.mrr.gov.pl
http://www.mswia.gov.pl
http://www.parp.gov.pl/index/main

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO

 

 

Podstawy prawne

 

Podmiotowy i przedmiotowy status prawny i podstawy prawne działalności dokumentalistycznej prasowej Agencji Informacyjnej PRESS-SERVICE w zakresie tzw. monitoringu prasy (mediów)*

Więcej

Dokumentalistyka prasowa wczoraj i dziś

Więcej 

Stanowisko w kwestii usunięcia art. 30 w ramach nowelizacji prawa autorskiego z dnia 20 listopada 2015 r.

Więcej 

Stanowisko w kwestii praw autorskich do naszych własnych dokumentalistycznych agencyjnych serwisów informacyjnych, dedykowanych abonentom

Więcej

 

HISTORIA PONAD 45 LAT DOŚWIADCZENIA