Konkurs dla dziennikarzy wystartował! Do wygrania tablet

STRONA GŁÓWNA >> >>

Konkurs dla dziennikarzy wystartował! Do wygrania tablet

Podczas Gali Grand Press – największego wydarzenia środowiska dziennikarskiego organizowanego przez miesięcznik „Press” – zainaugurowany został specjalny konkurs, dedykowany dziennikarzom polskich mediów. Organizatorem konkursu jest „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Tytuł Dziennikarza Roku 2014 otrzymał Piotr Andusieczko. Nagroda jest przyznawana za profesjonalizm, promowanie światowych standardów pracy w mediach i przestrzeganie etycznych kanonów zawodu. Nominacje zgłaszają kolegia redakcyjne polskich gazet, czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych oraz portali internetowych. Dziennikarz Roku  otrzymuje czek równowartości 10 tys. euro i statuetkę stalówki.

Z okazji Gali Grand Press wszyscy dziennikarze mogą wziąć udział w specjalnym konkursie, wypełniając online formularz rejestracji, dostępny pod zakładką „Dla mediów”  i rejestrując się do Bazy mediów, dziennikarzy i ekspertów. Dzięki rejestracji dziennikarze zyskują dostęp do informacji firmowych i korporacyjnych sprofilowanych pod kątem indywidualnie określonych potrzeb. Użytkownikami bazy są Klienci „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” – największe firmy, instytucje i organizacje.

Nagrodą w konkursie jest tablet Samsung Galaxy Tab4. Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 grudnia 2014 r. do godz. 24:00. Zwycięzca zostanie wyłoniony w losowaniu, które odbędzie się 12 stycznia 2015 r.

„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na bieżąco bada reakcje prasy, radia i telewizji oraz mediów internetowych na zjawiska polityczne, gospodarcze, kulturalne i społeczne. Wyniki tych obserwacji, publikowane w zakładce „Raporty specjalne” w postaci ogólnodostępnych raportów medialnych, są źródłem wiedzy i nieocenioną pomocą w codziennej pracy dziennikarskiej, ułatwiającą przygotowanie materiałów. Wykonuje również analizy na indywidualne zlecenia dziennikarzy, zgodnie z określonymi w zapytaniu kryteriami. Wspólnie z miesięcznikiem „Press” firma realizuje cykliczne badanie „Top Marka” – największą analizę wizerunku marek na rynku polskim. Ponadto zapewnia dziennikarzom dostęp do biblioteki oraz najstarszego na polskim rynku archiwum materiałów prasowych.

 

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Popławska
Kierownik Działu Marketingu i PR
mobile: +48 697 410 680
tel. +48 61 66 26 005 wew. 128
kpoplawska@psmm.pl

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
60-782 Poznań, ul. Grunwaldzka 19
www.psmm.pl

 

PLIKI DO POBRANIA

Informacja prasowa
docx
REB22_PSMM_CTA_bottom_250x213px
CHROŃ WIZERUNEK BRANDU,
DOCIERAJ DO KLIENTÓW,
ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ