Czy wiesz jak... samodzielnie tworzyć dodatkowe projekty na Inforii?

Portal Inforia zaprojektowany został w taki sposób, by maksymalnie uprościć i przyśpieszyć zarządzanie informacją. To właśnie dlatego zawarliśmy w nim funkcjonalności, które pozwalają Klientom na segregowanie wyników przeglądów mediów według własnego uznania.

Z pewnością wielokrotnie zdarzyło Ci się prowadzić akcję marketingową, której efekty medialne chciałbyś oddzielić od ogólnego strumienia monitoringu. Właśnie między innymi w tym celu powstały tak zwane Dodatkowe projekty. To rodzaj folderów i zakładek, do których możesz samodzielnie dodawać wybrane przez siebie informacje. Dzięki temu w jednym miejscu przechowasz materiały dotyczące zdefiniowanego przez siebie zagadnienia. W efekcie łatwiej jesteś w stanie wygenerować interesujące Cię zestawienie.

Oto przykład:

Załóżmy, że monitorujesz informacje na temat Banku A. Tylko przez trzy dni trwać będzie specjalna promocja na kredyt konsumpcyjny. Informacje o niej pokryją się z publikacjami na temat marki. Nie chcesz zlecać dodatkowego słowa lub zwrotu, ale chciałbyś mieć wiedzę, jakie efekty medialne przyniosła dana akcja marketingowa.

Kliknij na ikonę „Dodatkowe projekty” w górnej belce Inforii. 

 

 

Po wyświetleniu podstrony wybierz „Dodaj projekt do listy”. 

 

 

Wprowadź nazwę akcji np. Promocja 4-6 czerwca i kliknij „Dodaj”.

 

 

Twój dodatkowy projekt pojawił się na liście zagadnień w katalogu. Będzie również widoczny na szarym polu pod materiałami na temat Banku A.

 

 

 

Teraz przeglądając informacje z  monitoringu, możesz dodać każdą z nich do zdefiniowanego przez siebie projektu. Kliknij na znak plus, który uaktywnił się na bordowo... Gotowe!