Co możesz sprawdzić przez bezpłatny test?

Przetestowanie usług monitoringu mediów to najlepsza metoda na przekonanie się, jak ważny jest wygodny i błyskawiczny dostęp do bieżących informacji o marce, firmie, konkurencji lub np. wydarzeniu. Większość osób, które skorzystały już z naszych rozwiązań, ma problem, by docenić inne oferty dostępne na rynku.

Jak to zrobić?

Krok 1

Określ słowa i zwroty, jakie są dla Ciebie kluczowe w codziennej pracy: nazwa Twojej firmy, podmiotów konkurencyjnych, brandu, wydarzenia, czy nazwiska. Nasi Klienci w znakomity sposób odnajdują nisze biznesowe, monitorując słowa i zwroty, świadczące o pojawieniu się na rynku konkretnej potrzeby. Monitoring doskonale sprawdza się w takiej roli.

Krok 2
Zastanów się, jakimi mediami jesteś zainteresowany: prasą, internetem, social media? A może nazwa Twojej firmy często przewija się w RTV

Krok 3
Wyślij formularz z zapytaniem, na który odpowiadamy w 15 minut. Mailowo lub telefonicznie skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel handlowy, który pomoże w dobraniu odpowiednich słów i zwrotów, zleci uruchomienie przeglądu mediów. Jeżeli sobie życzysz, możesz otrzymywać również cykliczne powiadomienie mailowe – media express.

Przeglądy mediów są udostępniane na portalu Inforia -  najbardziej profesjonalnym narzędziu tego typu dostępnym na polskim rynku.  

Trzy kroki, aby oszczędzić  czas i mieć pełny obraz rynku.  A wszystko to w formie pozwalającej na sprawną i efektywną pracę. Zapoznaj się szczegółowo z naszymi możliwościami i…

zamów bezpłatny test.