Aktualności

05-09-2017

Marketing polityczny a polityka wyborów

Zaufany doradca Donalda Trumpa Jonny Daniels, Maciej Orłoś i kilkunastu czołowych ekspertów od wizerunku, PR-u i marketingu w Polsce. Tak zapowiada się XIV Ogólnopolska Konferencja „PR w  Samorządzie i Administracji Państwowej”, która odbędzie się w dniach 27-29 września w Krakowie.

Podczas konferencji poznamy laureatów szóstej edycji Kryształów PR-u, nagród za najlepsze kampanie w samorządach i administracji. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest partnerem wydarzenia. Ogólnopolska Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to jedna z najstarszych konferencji poświęconych komunikacji w instytucjach publicznych. Przez lata stała się też najważniejszym wydarzeniem organizowanym z myślą o samorządach i administracji w Polsce, gdzie poruszane są tematy promocji, informacji, public relations, reklamy oraz efektywnego wykorzystania narzędzi social media.

Tegoroczny temat przewodni: „Marketing polityczny a polityka wyborów” idealnie wpisuje się w kalendarz, ponieważ przyszły rok będzie stał pod znakiem wyborów samorządowych, które odbędą się jesienią 2018 roku. Jednak wątków poruszanych podczas konferencji będzie znacznie więcej, to m.in. marketing internetowy czy case study najlepszych kampanii promocyjnych w samorządach i administracji.

Wśród prelegentów znajdują się m.in. Johnny Daniels - doradca rządu Izraela oraz polityków w Wielkiej Brytanii i USA. W 2016 został uznany przez magazyn „Algemeiner” za jednego ze 100 najbardziej wpływowych osób żydowskiego pochodzenia na świecie, a przez „Times of Izrael” za najbardziej zaufanego izraelskiego doradcę Donalda Trumpa, a także Maciej Orłoś - aktor, prezenter telewizyjny, konferansjer. Współtwórca popularnego programu informacyjnego „Teleexpress”.

Swoją wiedzą, z zakresu budowania wizerunku, marketingu zachowań w trakcie wyborów, a także rozwiązywania sytuacji kryzysowych, podzielą się również  Mariusz Sokołowski - wieloletni rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, Izabella Laskowska - była rzecznika prasowa m.in. w Ministerstwie Finansów, a także w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa,  Sebastian Chachołek – prezes zarządu Grupy PRC, komentator i ekspert z zakresu PR,  Marek Skała – mówca inspiracyjny, konsultant biznesowy i PR, a także autor bestsellerowych książek „Psychologia zmiany” i „Manipulacja odczarowana”, Jarosław Flis - autor książek z zakresu public relations, socjolog, komentator polityczny, Wojciech Krzysztof Szalkiewicz - adiunkt Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Olsztynie, od ponad dwudziestu lat zajmujący się teoretycznymi i praktycznymi aspektami komunikacji marketingowej i społecznej, w tym różnymi aspektami marketingu politycznego, Sebastian Bykowski - wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów,  zarządzający największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, Dariusz Tworzydło - prezes zarządu EXACTO sp. z o.o., prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (IRSI) oraz Filip Szatanik -  ekspert ds. komunikacji w samorządzie, Agencji Rozwoju Miasta w Krakowie.

Kryształy PR-u po raz szósty

W trakcie drugiego dnia konferencji odbędzie się uroczysta gala wręczenia Kryształów PR-u. To konkurs wyjątkowy, bo nagrody za najlepsze kampanie promocyjne przyznawane są tylko jednostkom samorządu terytorialnego, administracji państwowej oraz spółkom komunalnym w sześciu kategoriach: wizerunek w mediach społecznościowych, film promocyjny, promocja projektów unijnych, kreatywna kampania promocyjna, gazeta miejska/biuletyn, kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.

Szczegóły konferencji są dostępne na stronie: www.prwsamorzadzie.pl/